Deskundigheid
Prijs
7.6/10
Communicatie

W. Vermeulen

Prettige sfeer voor een ontspannen behandeling

Vriendelijk, fijne ontvangst.
Prettige omgeving.

Iets preciezere opslag in dossier van gebruikte producten. Is vaak nogal zoeken.

Danielle

Professionele en mooie beauty kliniek. Je ziet dat ze verstand van zaken hebben. Door goed advies van Verena heel blij met het eindresultaat.

Goed en eerlijk advies

Carola Huis in 't Veld

Zeer aan te bevelen!

Prettige ontvangst, alles is mooi en schoon. Al een paar behandelingen gehad bij Verena en dat was een heel prettige ervaring. Zeer professioneel, maar daarnaast ook heel vriendelijk en je voelt je... Prettige ontvangst, alles is mooi en schoon. Al een paar behandelingen gehad bij Verena en dat was een heel prettige ervaring. Zeer professioneel, maar daarnaast ook heel vriendelijk en je voelt je heel erg op je gemak. Ik heb het gevoel dat ik met al mijn vragen terecht kan en denk dat ik zeker in de toekomst van meer diensten gebruik ga maken.

Zo door gaan!

Hele goede ervaring gehad. Permanente make-up laten zetten (wenkbrauwen) door Inge. Heel professioneel en mooi gedaan !

Professioneel, klantvriendelijk en super resultaat!

Wendy Lemans

Helemaal top

Aardig, professioneel, bekwaam

Niets

Jeannet van Lare

Al jaren klant hier, maar voor het eerst voor permanente make-up van wenkbrauwen geweest. Jaren in Almere bij andere salon, maar toch overgestapt en hier nu goede ervaring. Zeer kundig door Inge... Al jaren klant hier, maar voor het eerst voor permanente make-up van wenkbrauwen geweest. Jaren in Almere bij andere salon, maar toch overgestapt en hier nu goede ervaring. Zeer kundig door Inge behandeld, vriendelijk en ervaren. Na 1 week ziet het er mooi en netjes uit. Heel blij mee.

Fijne ontvangst, kundig, vriendelijk, hygiënisch.

Kan niets bedenken.

Marjolein de Geus

Ik kom al jaren bij de Mariannehoeve en heb een vaste schoonheidsspecialiste Elise van Leeuwen-van der Plaat. Ik vind Elise erg deskundig, je kunt merken dat ze weet waar ze het over heeft. Ik... Ik kom al jaren bij de Mariannehoeve en heb een vaste schoonheidsspecialiste Elise van Leeuwen-van der Plaat. Ik vind Elise erg deskundig, je kunt merken dat ze weet waar ze het over heeft. Ik verheug me altijd op een gezichtsbehandeling en kan heel goed het verschil zien voor en na de behandeling. Ik hoor regelmatig als ik pas bij de Mariannehoeve ben geweest; goh wat ziet jouw huid er goed uit! Een heel mooi compliment, dankzij Elise! Ik kan me geen betere schoonheidsspecialiste wensen, ik hoop nog vaak langs te komen.

Het interieur ziet er altijd fris uit, je voelt je echt welkom.

Annemiek Hakkaart

Ik heb eind maart 2019 een bovenooglidcorrectie laten doen en ben behandeld door Dr. van der Eerden.De ontvangst, de informatie vooraf, evenals na de behandeling is professioneel en oprecht... Ik heb eind maart 2019 een bovenooglidcorrectie laten doen en ben behandeld door Dr. van der Eerden.De ontvangst, de informatie vooraf, evenals na de behandeling is professioneel en oprecht vriendelijk. De ingreep zelf is me ontzettend meegevallen; ook tijdens de behandeling word je geïnformeerd en op je gemak gesteld. Het uiteindelijke resultaat is prachtig!

De prijs/kwaliteitsverhouding. De geringe wachttijd.

Mirella de Graaf

Na een ontevreden resultaat van mijn ooglidcorrectie , uiteindelijk super geholpen door Tamara Horsten! Zij heeft er alles aan gedaan om te zorgen dat ik met een tevreden resultaat de deur uit ben... Na een ontevreden resultaat van mijn ooglidcorrectie , uiteindelijk super geholpen door Tamara Horsten! Zij heeft er alles aan gedaan om te zorgen dat ik met een tevreden resultaat de deur uit ben gegaan!! Tamara bedankt voor mijn mooie wenkbrauwen!!

Super hoe Tamara met mijn ontevredenheid/teleurstelling is omgegaan! Ik zou het bedrijf dus voor permanenten make up zeker aanbevelen.

Hermalinda Vermeulen

Ik heb hele goede ervaringen met de behandelingen die ik bij de Mariannehoeve heb ondergaan. Er is altijd ruimte voor persoonlijke aandacht.

Tijd en ruimte voor persoonlijke aandacht, bij binnenkomst wordt er altijd een kopje koffie aangeboden en licht er netjes een krantje om de wacht tijd op te vullen.
De ontvangst ruimte is...
De ontvangst ruimte is sfeervol ingericht en de behandelruimtes zijn netjes schoon en licht ingericht.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ik zou zeggen ga zo door!