Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Bakermans-Goorman

Heel prettig contact en snelle levering

Snelle terugkoppeling en denken mee

Huisman en Partners

Super!

Snel, duidelijk

KickSo digital agency

Goed geregeld, duidelijk en sneller dan verwacht

Goede communicatie, snelle levering

Offerte kan duidelijker

De Boer BV

Complete inrichting met verbouwing laten regelen door De kantoorinrichter

Korte doorlooptijden

Offerte was te uitgebreid. het waren enorm veel pagina's

Goudsmit Magnetic Systems BV

Wij werken al jaren met De Kantoorinrichter en zijn zeer tevreden. Goede service, goed advies, tijdige terugkoppeling, hoge kwaliteit, etc.

Goede service, snelle opvolging, goed advies. Is er onduidelijkheid dan neemt men onmiddellijk contact opo.

Geen, geheel tevreden.

The First Step To

Voor de complete inrichting van mijn kantoorgebouw met een opp van 840M2 heb ik het geheel uitbesteedt aan de Kantoorinrichter. Vanaf de beginfase tm de oplevering en ook de nazorg fase participeren... Voor de complete inrichting van mijn kantoorgebouw met een opp van 840M2 heb ik het geheel uitbesteedt aan de Kantoorinrichter. Vanaf de beginfase tm de oplevering en ook de nazorg fase participeren ze mee. Kwaliteit staat zeer hoog. Dit bedrijf werkt projectmatig en goed volgens de planning. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en schromen niet om overuren te maken. Ik heb dit groot project met een gerust hart kunnen overdragen en kunnen loslaten. Mijn complimenten aan Tamara en Richard met zijn mannetjes. Jullie zijn altijd van harte welkom. Ik trakteer jullie graag op koffie met een gebak. Ik zal jullie overal van harte aanbevelen.

Aandacht vanaf de beginfase. Meedenken met het proces. Strakke en zorgvuldige planning. Kwaliteit staat hoog aangeschreven. Zorgvuldige controle op levering en plaatsing.

Ga zo door!

T.A. Nawijn / Studiehuis Zuidoost

Prima ervaring!

Men denkt mee met wat de klant wenst en stelt zich creatief en flexibel op.

's morgens gebeld en in de loop van de middag kon er al een adviseur komen. hij had goede ideeën voor de aanpak en uitvoering van de verbouwing die we wilden gaan uitvoering. na een week kwam hij... 's morgens gebeld en in de loop van de middag kon er al een adviseur komen. hij had goede ideeën voor de aanpak en uitvoering van de verbouwing die we wilden gaan uitvoering. na een week kwam hij met een duidelijke offerte en een mooi 3D plan.

mijn mail werd ook in het weekend beantwoord. dat vond ik erg plezierig.