Leo

Zeer onbetrouwbaar, ze geven een offerte voor 14 dagen en binnen 4 dagen sturen ze een nieuwe met een veel hoger bedrag. Als klant sta je toch machteloos ondanks dat het bedrijf gebonden is aan de... Zeer onbetrouwbaar, ze geven een offerte voor 14 dagen en binnen 4 dagen sturen ze een nieuwe met een veel hoger bedrag. Als klant sta je toch machteloos ondanks dat het bedrijf gebonden is aan de verkoop.

Niet kunnen ontdekken.

Reactie de Jong Handelsonderneming BV:

Goedemiddag heer De Jong,
Goedemiddag heer De Jong,
Bedankt voor uw beoordeling. U geeft aan dat we zeer onbetrouwbaar zijn, alleen volgens mij is dit niet terecht. We hebben u inderdaad een offerte gestuurd van wat staalwerk, in de mail stond per abuis dat de offerte 14 dagen geldig zou zijn, we hebben u de volgende dag uit ons zelf een mail gestuurd dat de opgegeven prijzen dagprijzen zijn, dit is omdat op dit moment de staalprijzen nog al fluctueren. We hebben naar ons inziens u tijdig op de hoogte gehouden van de situatie. Gelukkig hebben we al veel reviews ontvangen die het tegendeel bewijzen.
Ondanks bovenstaande wensen we u het beste.

Louis de Vries

Ik heb een paar weken geleden een bestelling geplaatst. De werd meteen bevestigd. Daarna heb ik telefonisch nog wat vragen gesteld, ook dit verliep naar wens. Uiteindelijk is binnen een week de... Ik heb een paar weken geleden een bestelling geplaatst. De werd meteen bevestigd. Daarna heb ik telefonisch nog wat vragen gesteld, ook dit verliep naar wens. Uiteindelijk is binnen een week de bestelling afgeleverd op de gewenste plek, ook het afleveren verliep prima. Al met al een top ervaring.

Afspraak is afspraak, goede spullen voor een mooie prijs, korte levertijd.

S.P.O. Management

Quadraat

Duidelijke afspraken

vriendelijk

Els

Goede ervaring, nu voor de tweede keer wat besteld.

Goede kwaliteit producten (balken en gaasmatten) en professionele levering (met mooie heftruck)

John v tuil

Werd zeer goed geholpen

Klantvriendelijk

Corine van Straten

Bestelling was snel geplaatst. We werden snel en vriendelijk geholpen.

Handig systeem met bestellen op de website en afhalen aan de poort

Bureau Integratiekracht

Mijn ervaring is dat de producten overzichtelijk zijn gerangschikt, het is makkelijk je weg digitaal te vinden, je krijgt direct een mail bericht over de uitstaande orders.

Duidelijke communicatie, plezierige bezorging, prima service