Pascal lips

Uitstekend

Bertil

Uitstekende levering van tuinhout

Snel en betrouwbaar. Goede service en nazorg

Richard visser

Goede afspraak gemaakt voor de aflevering

Duidelijke site

Wijnand Nederveen

Voor het eerst in contact gekomen met dit bedrijf.

Komen hun afspraken na.

Bernie Verploegen

correcte en snelle levering

Joop van Velzen

Ik ben zeer tevreden. Levering keurig verzorgd en het hout ziet er prima uit.

Doen wat ze beloven!

Fixed by Chris

Mooi assortiment en duidelijke site

Goed geprijsd

LJ Bouw

Heb er wapening besteld lag netjes klaar en kon met heftruck geladen worden. Wilde het aanvankelijk laten bezorgen maar levertijd is wel lang. Hou daar rekening mee. Als je wil laten bezorgen

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Veel op voorraad.

Frank Bloemberg

Producten waren niet naar wens, kwaliteit kwam niet overeen met hetgeen wat verwacht mag worden

Snelle reactie op vragen

Reactie de Jong Handelsonderneming BV:

Goedemiddag heer Bloemberg,
Bedankt voor de beoordeling.
Goedemiddag heer Bloemberg,
Bedankt voor de beoordeling.
U heeft bij ons een aantal hardhouten palen afgehaald, deze waren volgens u niet naar wens en wat krom, u heeft daar netjes een mail over gestuurd. Ik heb daar ook netjes op gereageerd en aangegeven dat u dat eigenlijk direct had kunnen zeggen bij afhalen, dan hadden we gelijk nieuwe kunnen pakken, dit is niet gebeurd en is ook niet erg, ik heb nog het voorstel gedaan om als nog de palen om te ruilen voor andere, hier heeft u niet op gereageerd, ik heb u ook nog een aantal maal proberen te bellen om tot een oplossing te komen maar krijg geen gehoor. We hebben ons uiterste best gedaan om tot een oplossing te komen.

Zwiers

Bezorging