Heidi

Prima kwaliteit, goede prijs, snelle levering

Afleveren op een specifieke plek achter onze tuin was geen enkel probleem. Zwart Zweeds rabat besteld: goede kwaliteit en heel netjes vervoerd. Van 169 planken slechts 2 beschadigd.

G van Tuil

Goede service

Komt afspraken na

Robert

Duidelijke communicatie, snelle levering.

Duidelijke communicatie, snelle levering.

thomas

Best goed met wat ik heb besteld

erg goeie service

Derk

Eerste bestelling was prima.
Eerste bestelling was prima.
2e levering tijdens transport een blik zwarte induline over het blanke douglas hout gegaan en deels over zwarte rabbat planken die daardoor aan elkaar vast waren geplakt. Ongelukje dat kan gebeuren.
Gebeld en alles is keurig nageleverd en opgelost.
Kortom, prima kwaliteit materiaal en een goede service voor de juiste prijs.

Kwaliteit van het materiaal
Prijzen
Service
Bereikbaarheid

Chris

Snelle service, maar veel planken echt heel krom en onbruikbaar

Vriendelijk en snelle service

Donkers

Erg prettig

Kwamen leveringsafspraken na, spullen moesten op verschillende plekken staan, voor de chauffeur was dit geen enkel probleem.

Jansen

Via mail de vragen die ik had ,wat betreft levering ,snel beantwoord.
Ophalen op locatie zonder problemen en lekker vlot geholpen.

Prima service

Dirk

Ruim voldoende

Priscilla

Prima bedrijf producten zijn goed en snelle service, alleen jammer dat ik 2 x 5 euro heb moeten betalen voor afhaal van een kleine bestelling maar dit is door de eigenaar netjes opgelost, Top!! Prima bedrijf producten zijn goed en snelle service, alleen jammer dat ik 2 x 5 euro heb moeten betalen voor afhaal van een kleine bestelling maar dit is door de eigenaar netjes opgelost, Top!!

n.v.t