Sabina Marinus-Van Oijen

Hele goede ervaring, spullen besteld betaald en direct af kunnen halen.

Bij afhalen direct geholpen en prima service

van Laar interieurbetimmeringen

Keurig bedrijf, alles wordt correct afgehandeld

ziet er verzorgd uit......

DBI

Een paar keren wat mee gedaan, met wat wisselende ervaringen, vervolgens een goed gesprek gehad en wellicht dat we in de toekomst opnieuw het e.e.a. kunnen bestellen.

Voorraad beheer, website

Rene

Aantal Douglas balken besteld van 12x12 cm, deze bleken 11,4x11,4 cm, nogal een krimp. Wel wat gecompenseerd hiervoor maar had iets meer kunnen zijn.

Snelle levering, vriendelijke chauffeur

Harry’s Warmteservice

Geweldig ze proberen aan mijn wensen tevoldoen

Het meedenken

Imminkhuizen

Prima contact via mail en ordervoortgang, waardeloos dat er 7,50 klaarzet kosten worden berekend!!

goed assortiment

Dennis

Telefonisch contact was prima. 18 planken van 5 meter besteld . Het product was alleen slecht. Planken waren niet recht en hierdoor veel problemen gehad met het maken van de schutting . Daar is het... Telefonisch contact was prima. 18 planken van 5 meter besteld . Het product was alleen slecht. Planken waren niet recht en hierdoor veel problemen gehad met het maken van de schutting . Daar is het echt te duur voor.

Netjes contact en levering volgens afspraak.

Reactie de Jong Hout en Staalhandel:

Geachte heer Fluit,
Bedankt voor uw beoordeling.
Geachte heer Fluit,
Bedankt voor uw beoordeling.
We hebben alleen van u geen melding gehad dat de planken ''slecht'' waren, normaal gesproken als er iets niet goed is ontvangen we graag een melding per mail met foto's, zodat we kunnen bekijken wat er niet goed is, en als het na beoordeling van onze kant niet goed is komen we samen tot een oplossing.
Helaas hebben we deze mogelijkheid niet gehad, en heeft u ondanks de ''slechte'' planken toch een schutting kunnen plaatsen.
We wensen u als nog veel plezier van de schutting.
Team de Jong hout en staalhandel.

particulier

Zeer aangenaam

communicatie en klantvriendelijkheid, echt iemand willen helpen

Wetsteijn, Handelsmaatschappij Wetsteijn

Prima service