8.5/10

Tom

Super!

Eenvoudig bestellen. Zeer goede track en trace. Top klantenservice!

Geen.

M. van der Blom

Een bedrijf met een groot assortiment aan isolatiemateriaal. Na enig puzzelen heb ik het product gevonden, nl. PIR met gipsplaat in een handzame afmeting en voor mij alleen goed te verwerken.

Correcte levering.

Meer controle op het eindproduct. De gipsplaten zijn niet zuiver op de PIR gelijmd en dat geeft met verwerking best wel problemen. Ik heb de PIR - gipsplaten nl. verwerkt in een plafond op een... Meer controle op het eindproduct. De gipsplaten zijn niet zuiver op de PIR gelijmd en dat geeft met verwerking best wel problemen. Ik heb de PIR - gipsplaten nl. verwerkt in een plafond op een stelling 3.00 m hoog.

Anco Jongsma

Goede service

Goede service, snelle handeling

Niets

Streefland

Alleen contact via de mail. Dat verliep snel en probleemloos

Snel, duidelijke website

Bij een kleine bestelling zouden de kosten omlaag kunnen. In mij geval bedroegen de kosten bij mijn eerste bestelling 10% van het totale bedrag en bij mijn 2e bestelling 50%. Dat is disproportioneel.

Prima webshop

duidelijke informatie

Vzw Joos

Correcte beschrijving op website

Snelle en vriendelijke behandeling

Hout bij het assortie zou mogen worden uitgebreid

Blokhut 128

In tijden van de klimaat verandering hebben zij werkelijk alles voor de DHZ om het huis te isoleren. Keus te over.

alles compleet en volgens planning, keurig verpakt in plastic op 1 palet (van 260 cm breed) geleverd.

belletje 30' voor aankomst op de locatie ter voorbereiding van het opvangen van de vrachtwagen/chauffeur.
's ochtends vroeg 1 mailtje dekt de voorbereiding onvoldoende.

Franssens

Prijs

Kim

Online besteld. De levering verliep niet helemaal vlekkeloos (de vrachtwagen kon niet bij ons huis komen), maar dit is door de Isolatieshop keurig opgelost.

Vriendelijk personeel.

Levering goed afstemmen met de chauffeur.

Thiebou

Snelle service, overzichtelijke website

Kwaliteit van product, goede prijs