Oosten

Best oke.. jammer dat ik later een goedkopere leverancier vond!

snele levering en je krijgt wat je besteld

ik ben blij dat ik gekozen heb voor 2k platen ipv Rk platen de gipsplaten waren bij mijn productie badge niet helemaal in lijn met de PIR. door het af te stucken is het voor mijn geen probleem. al... ik ben blij dat ik gekozen heb voor 2k platen ipv Rk platen de gipsplaten waren bij mijn productie badge niet helemaal in lijn met de PIR. door het af te stucken is het voor mijn geen probleem. al zou dit wel bij ronde kanten plaat voor problemen kunnen zorgen

Snelle levering, duidelijke uitleg op de site

W.J. Kok

Het vinden van de gewenste isolatie was heel eenvoudig. Een dag na het plaatsen had ik nog vloerplaten gevonden welke ik wou toevoegen aan de bestelling. Dit verliep bijzonder eenvoudig en pijnloos,... Het vinden van de gewenste isolatie was heel eenvoudig. Een dag na het plaatsen had ik nog vloerplaten gevonden welke ik wou toevoegen aan de bestelling. Dit verliep bijzonder eenvoudig en pijnloos, mede dankzij de service desk die m'n bestellingen aanbod om ze samen te voegen.

Meedenken! De vriendelijke chauffeur die m'n bestelling kwam brengen was royaal op tijd, heerlijk!

Voor verbeterpunten moet je een andere klant vragen, ik was helemaal gelukkig en blij met de gang van zaken.

Goede prijs

Niks

Peter

Prima ervaring, wel een tip van Flip

Snelle levering en goede service

Lange OSB platen zijn soms beschadigd door transport (banden) of enigszins kromgetrokken door verlijming met de PIR platen. Variant zonder mes en groef aanbieden zou prettig zijn.

Een goede eerste ervaring

Service gericht (top)

j veldthuis

Goede ervaring

alles op tijd

nee

Uitstekende site

deskundig en praktisch advies

Goede winkel fijne bezorging, werd even van tevoren gebeld

Product was als omschreven
Goede levering

Kijk misschien even van tevoren wat voor weg het pakket heem moet IVM lossen

van Rijn

Er waren leverings problemen met pir platen is perfect opgelost

Oplossings gericht denken