Ok

hoeveelheid op site

nee

Venema

Goed georganiseerde webshop en goede communicatie van medewerkers. Redelijke prijzen en snelle levering.

Goed assortiment. Goede service. Nauwkeurige levering.

Voorraadbeheer van schroeven verbeteren. Beter passende spuitmonden voor pur pistool. Deze vielen er steeds af.

Levering van gipsplaten en pavatex

snelle levering en prijs - kwaliteit

Mijn ervaring met De Isolatieshop is heel goed. Snelle levering op de afgesproken tijd. De chauffeur mag wel wat voorzichtiger met de zakken EPS parels omgaan, deze gaan snel lek als ze langs... Mijn ervaring met De Isolatieshop is heel goed. Snelle levering op de afgesproken tijd. De chauffeur mag wel wat voorzichtiger met de zakken EPS parels omgaan, deze gaan snel lek als ze langs scherpe punten komen.

Snelle levering.

Geen.

De Schipper

Vriendelijk, kundig en zeer toegankelijk.

Directe levering en kennis van zaken

Volgens mij kan het aanvullen met items na een eerder afgesloten bestelling in de webshop eenvoudiger. Voor mij was het lastig items aan te vullen in de bestaande bestelling.

Beste,
Bedankt voor uw waardevolle feedback. Wij nemen uw tip mee!

Ok

makkelijk bestellen

Wordt alleen tot de deur geleverd , dus je moet mensen paraat hebben om naar binnen te sjouwen.

Beste,
Bedankt voor uw review en fijn om te horen dat het bestellen eenvoudig ging. Wat betreft uw opmerking over het tillen, willen wij u er graag op wijzen dat onze transporteurs de bestelling op een voor hen makkelijk bereikbare en veilige plek neerzetten. Zij tillen de bestelling niet naar binnen. Dit staat ook vermeld op onze website.
Wij hopen u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd.

Schut

Hoge bezorgkosten

Goede website, veel uitleg

snelle levering

Wienströer

Aankoop van isolatie en plaat materiaal

Voorraad van de producten die worden aangeboden;
Uitgebreid assortiment;

Tip: vermeld duidelijker / adviseer "automatisch" de benodigde advies hoeveelheden en typen van aanverwante artikelen zoals bijvoorbeeld lijm, schroeven en PUR die de "thuisklusser" nodig heeft om... Tip: vermeld duidelijker / adviseer "automatisch" de benodigde advies hoeveelheden en typen van aanverwante artikelen zoals bijvoorbeeld lijm, schroeven en PUR die de "thuisklusser" nodig heeft om bepaalde materialen te bevestigen. Hierdoor vergroot u ook de kans dat de consument deze producten bij u afneemt... gemak dient de mens.

Beste,
Wat fijn om te horen dat u zo te spreken bent over onze service en producten. Daarnaast willen wij u bedanken voor de tip. Wij gaan zeker kijken of wij hier in de toekomst iets mee kunnen doen.