Bestelling plaatmaterialen OSB en gips

Top

Communicate

Nvt

van der Meer

Een week geleden isolatieplaten besteld en thuis bezorgd. Bezorgkosten zijn aan de hoge kant.

Bezorgdatum en -tijd zijn naar keuze. Prima!

In de factuur stond dat ik gemaild wordt mbt de precieze bezorgtijd. Die heb ik niet ontvangen. Ben wel door de chauffeur gebeld.

Herman

Uitstekend!

Terugkoppeling, goed advies, snelle levering en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Geen opmerkingen.

Prima winkel met veel informatie

veel voorraad

Ik zou het assortiment vergroten en ook andere bouwmaterialen aan bieden.

M. Beekman

Waardeloos bedrijf. Ik had via de website b keus pir platen besteld. Ik heb vrij moeten nemen om ze op te halen omdat men tegenwoordig niet meer op zaterdag geopend is. Toen ik bij de isolatieshop... Waardeloos bedrijf. Ik had via de website b keus pir platen besteld. Ik heb vrij moeten nemen om ze op te halen omdat men tegenwoordig niet meer op zaterdag geopend is. Toen ik bij de isolatieshop aankwam lieten ze me eerst een half uur wachten alvorens geholpen te worden. Toen ik geholpen werd kreeg ik de mededeling dat de platen zoek waren en ze gingen zoeken naar een alternatief. Ik kreeg als compensatie andere platen mee waarin de heftruck lepels stonden en alle kleuren had. Ook was de 1 bruin de ander wit de ander weer aluminium kleurig. Thuis aangekomen voelde ik me toch afgescheept en had besloten dit niet te accepteren. Ik ben smiddags weer met de platen naar de isolatieshop gereden en aangegeven ze niet te willen hebben. Er was volgens hun goed nieuws de bestelde platen waren weer terug gevonden. Ik heb gevraagd of ik ze eerst mocht zien. Toen ik ze zag bleek deze platen niet allemaal de aangegeven afmetingen te hebben. De helft was in stukken gezaagd en ook flink beschadigd. Volgens de isolatieshop is dit normaal omdat het b keus betreft. Echt een belachelijk excuus omdat men adverteerd met kleine foutjes in de productie. Ik heb aansluitend mijn geld terug gevraagd en tot mijn volgende verbazing gaf men aan dat ik die binnen 2 weken kon verwachten. Bijzonder want als ik bestel moet ik wel direct betalen. Ons advies, koop daar niets of ga eerst kijken en kijk naar het prijsverschil b of a keus.
Nu ben ik heel benieuwd of deze review wordt gepubliceerd.

gelikte website, maar volkomen misleidend.

Alles, communicatie, verkoop, prijs kwaliteit.

Reactie De Isolatieshop B.V.:

Beste,
Allereerst bedankt voor uw review en feedback. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Bij navraag bleek inderdaad dat wij een fout hadden gemaakt, waarbij u volkomen in uw recht staat. Wel bleek dat alles in goed overleg hersteld is en u netjes uw geld terugkrijgt. Uiteraard nemen wij deze ervaring mee als verbeterpunt, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.
De Isolatieshop B.V.

miedema

Goede uitgebreide keus , geschreven voorlichting goed, snelle levering . groot minpunt vond ik als je opbelt met een vraag waar hert geen antewoord op weet niet eens de moeite doet dit te... Goede uitgebreide keus , geschreven voorlichting goed, snelle levering . groot minpunt vond ik als je opbelt met een vraag waar hert geen antewoord op weet niet eens de moeite doet dit te achterhalen. als antwoord op hoe zwaar is een renovatieplaat werd gezegd "wij hebben geen weegschaal"

uitgebreide keus goede voorlichting schriftelijk snelle levering

als er een vraag komt over een renovatieplaat op het dak , toch de moeite doen als men het niet direct weet om dit te achterhalen , en toe te voegen aan product specifiekaties. het antwoord was... als er een vraag komt over een renovatieplaat op het dak , toch de moeite doen als men het niet direct weet om dit te achterhalen , en toe te voegen aan product specifiekaties. het antwoord was uiteindelijk na doorvragen 5 kg terwwijl het 5 kg per m2 was vasn een plaat van 6m2

Reactie De Isolatieshop B.V.:

Beste,
Bedankt voor uw review en feedback. Wij begrijpen uw verbeterpunten en nemen deze mee voor de toekomst om u nog beter van dienst te zijn.
De Isolatieshop...
De Isolatieshop B.V.

van Dael

Perfect volgens afspraak

levering wordt uitgevoerd volgens afspraak en zonder hulp van onze kant.

ik denk niet dat er punten verbeterd kunnen worden