de Liefde

In één woord: prima

Snelheid. Verzorgd tot in de puntjes.

Nvt

Welvaart timmerwerken

Goed, goeie levering en goedkoop

isolatie was lekker klein verpakt zodat t niet in de weg stond

nee ,nog niet.ik ga meer bestellen bij jullie ,dus misschien dan nog een tip of opmerking

Jeu

Goed contact via email.

Snelle levering en up to date voorraadbeheer.

Niet echt, alles verliep naar wens zelfs toe de chauffeur zich had ziekgemeld.

De webshop is duidelijk en logisch. De vele instructie video’s zijn echt ideaal, hierdoor wisten we precies wat we nodig hadden voor de schuur isolatie en hoe we het moesten gaan aanpakken. Daarbij... De webshop is duidelijk en logisch. De vele instructie video’s zijn echt ideaal, hierdoor wisten we precies wat we nodig hadden voor de schuur isolatie en hoe we het moesten gaan aanpakken. Daarbij echt dikke pluspunten voor de service: 2 dagen voordat we de schuur wilden gaan isoleren lagen we ziek op bed. 1 telefoontje naar hen was voldoende om de bestelling te verplaatsen naar 2 weken later. Zo hadden we niet de tuin 2 weken lang vol liggen met alle materialen en nog beter, kon het ook niet nat worden. Kortom: zeer tevreden!

Instructie video’s, klantcontact, service, duidelijkheid, assortiment

We moesten nu nog veel rekenen en gokken mbt hoeveel we precies nodig hadden. Het zou nog gemakkelijker worden als er een soort calculator na de filmpjes wordt getoond die je kunt gebruiken om de... We moesten nu nog veel rekenen en gokken mbt hoeveel we precies nodig hadden. Het zou nog gemakkelijker worden als er een soort calculator na de filmpjes wordt getoond die je kunt gebruiken om de juiste hoeveelheden te bestellen. Wij hadden nu bijv te weinig kit maar te veel schroeven.
Geen must maar wel een hele fijne Nice to have.

Henk

Zeer tevreden. Via Knauf kwamen we bij de isolatieshop. Gemakkelijk juiste producten geselecteerd en besteld. Volgende dag geleverd dus zeer tevreden.

Het assortiment en informatie over de producten en levertijd

Geen verbeterpunten

Aankoop van isolatiemateriaal

overzichtelijke website, snelle levering, levering zonder beschadigingen

Nihil! Service is reeds goed!

Goede producten en goede levering

Prima webshop

Goede klantenservice

Lorwa

Goed volgens verwachting

Op tijd geleverd

Enkele beschadigingen na transport.

M

Geweldige klantenservice, dankzij hun advies is het me gelukt zelf ons dak te isoleren

Klantenservice geeft ook technisch advies

Bij het hoofdproduct (bijvoorbeeld glaswol of PIR platen) een lijstje met andere benodigdheden zetten zou het nog makkelijker maken. Maar het is al heel makkelijk.