Irene Geurds

Het was een feestje. We vierden onze trouwdag en daar heeft De Haven van Huizen iets speciaals van gemaakt!

Ingrid Ockhuijsen

Matig, de bediening was wel vriendelijk maar ze letten niet goed op. We moesten steeds vragen om een nieuw drankje, het hoofdgerecht liet lang op zich wachten en zelfs om de rekening moesten we... Matig, de bediening was wel vriendelijk maar ze letten niet goed op. We moesten steeds vragen om een nieuw drankje, het hoofdgerecht liet lang op zich wachten en zelfs om de rekening moesten we tweemaal vragen. wel heel lekker gegeten.

van Effrink

Prima , lunch dus geen diner , heerlijk wijntje

Lekker gegeten en vriendelijk personeel

Chantal

Lekker gegeten

Ellis

Goed eten en vriendelijke bediening. Ze denken mee en houden de Corona maatregelen goed in acht. Eten was heerlijk. Vers, zelf bereid en heerlijk warm brood. Crispy chicken is een aanrader en komen... Goed eten en vriendelijke bediening. Ze denken mee en houden de Corona maatregelen goed in acht. Eten was heerlijk. Vers, zelf bereid en heerlijk warm brood. Crispy chicken is een aanrader en komen we zeker nog een keer voor terug. Bij de saté merk je dat er tijd en aandacht is besteed aan de marinade en heerlijk mals. Complimenten.

Steven Rotteveel

Altijd gemoedelijk bij jullie.

Goed,vriendelijke bediening,lekker eten.

Paco Riupassa

Zeer positieve Culinair, gastronomische ervaring

T(w)o Connect

Heerlijk gegeten, prima bediening. Helaas geen slakken in kruidenboter meer.......