Klaas v H

Kom al 20 jaar een aantal keer in de zomer en het is nog nooit zo lomp in bediening geweest als deze keer. Eten was redelijk maar men had er duidelijk geen zin in. Het zal de Corona wel zijn.

Reactie De Haven Van Huizen:

Beste Klaas V H, heel hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons enorm om te horen dat wij helaas tijdens uw meest recente bezoek aan de Haven van Huizen helaas geen betere indruk hebben... Beste Klaas V H, heel hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons enorm om te horen dat wij helaas tijdens uw meest recente bezoek aan de Haven van Huizen helaas geen betere indruk hebben kunnen maken zoals dat u van ons gewend was, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback dan ook zeker onder de aandacht brengen bij onze filiaalmanager zodat deze hier mee aan de slag kan. Uiteraard hopen wij u toch nog eens te mogen verwelkomen en hopelijk weer een fijn bezoek te kunnen bieden zoals dat u van ons gewend bent. Hartelijke groet, team Haven van Huizen

A/BdeG-B

Ons traditionele verjaardagsetentje bij jullie gevierd. Omdat we in Huizen logeren de kinderen in dit restaurant uitgenodigd. Heerlijk buiten in het zonnetje gegeten, vriendelijke bediening, nette... Ons traditionele verjaardagsetentje bij jullie gevierd. Omdat we in Huizen logeren de kinderen in dit restaurant uitgenodigd. Heerlijk buiten in het zonnetje gegeten, vriendelijke bediening, nette eindafrekening (alles erop en eraan...) Nootje: de frites waren koud!

Vera

Het eten was oke, schnitzel wat te doorbakken en verbrand aan de randjes. Veel botjes door de spareribs. Verder prima. Frietjes en groenten waren erg lekker.
De bediening liep door elkaar heen...
De bediening liep door elkaar heen en niet allemaal even vriendelijk en netjes (oudere mensen met Je aanspreken, niet vragen hoe het smaakt). 1 jongen die ons hielp was wel erg vriendelijk!

Reactie De Haven Van Huizen:

Beste Vera, heel hartelijk dak voor uw eerlijke review. Het spijt ons om te horen dat helaas niet alles naar wens is geweest tijdens uw bezoek aan ons. Uiteraard mag het altijd aangegeven worden... Beste Vera, heel hartelijk dak voor uw eerlijke review. Het spijt ons om te horen dat helaas niet alles naar wens is geweest tijdens uw bezoek aan ons. Uiteraard mag het altijd aangegeven worden wanneer een gerecht niet geheel naar wens is, dan zullen wij uiteraard ons best doen om dit zo goed mogelijk op te lossen. Wij zullen uw feedback onder de aandacht brengen bij onze filiaalmanager zodat deze hier mee aan de slag kan. Hartelijke groet, Team Haven van Huizen

Ed deVries

Slecht, de bediening was een regelrechte ramp

Reactie De Haven Van Huizen:

Beste Ed, hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons enorm om te horen dat de bediening wat aan de wensen over heeft gelaten. Zou u ons wellicht wat meer hierover kunnen vertellen via... Beste Ed, hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons enorm om te horen dat de bediening wat aan de wensen over heeft gelaten. Zou u ons wellicht wat meer hierover kunnen vertellen via directantwoord@haven-van-huizen.nl? We horen graag van u. Hartelijke groet, team Haven van Huizen

H. Walter

20 juli 2020 Waren opzoek naar een leuke locatie voor ons huwelijksfeest en wilde ter verkenning een drankje doen. Er was geen water voor de hond bij de ingang (bak was duidelijk smerig en al enige... 20 juli 2020 Waren opzoek naar een leuke locatie voor ons huwelijksfeest en wilde ter verkenning een drankje doen. Er was geen water voor de hond bij de ingang (bak was duidelijk smerig en al enige tijd niet gevuld) op verzoek en ondanks de toezegging bleef water uit, ook wij genoten een een dus danige gastvrijheid dat we ca 15 minuten maar zijn weggegaan, personeel (2 dames) zeiden mij ook geen eens gedag. Gemiste kans.

Reactie De Haven Van Huizen:

Beste H.Walter, hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons om te horen dat uw bezoek aan de Haven van Huizen helaas niet is gelopen zoals gehoopt. Het is natuurlijk inderdaad wel zo fijn... Beste H.Walter, hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons om te horen dat uw bezoek aan de Haven van Huizen helaas niet is gelopen zoals gehoopt. Het is natuurlijk inderdaad wel zo fijn voor de hond wanneer ook deze lekker een slokje water kan drinken. Onze excuses dat deze na uw verzoek helaas niet gevuld is. Wij zullen onze collega's vragen daar beter op te letten, vooral natuurlijk met deze temperaturen. Ook spijt het ons om te horen dat u helaas geen gastvrij bezoek heeft ervaren, dat is zeker niet de ervaring die wij onze gasten willen bieden. Desondanks hopen wij u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopelijk een fijnere indruk achter te kunnen laten. Hartelijke groet, team Haven van Huizen

Sleeking

Niets mis mee, heerlijk eten en goede bediening.

Fred

Lekker gegeten. Goede vriendelijke bediening.

D.Veerman

Enkele jaren gelden kwamen wij hier regel matig leuke en vlotte bediening. Nu lijkt er wel veel te zijn veranderd. Carpaccio die wij als voor gerecht hadden was zeer koud en het vlees had weinig... Enkele jaren gelden kwamen wij hier regel matig leuke en vlotte bediening. Nu lijkt er wel veel te zijn veranderd. Carpaccio die wij als voor gerecht hadden was zeer koud en het vlees had weinig smaak. Service was okey maar niet super scherp. Het gevoel is dat er van eigenaar is gewisseld en dit is helaas niet ten goede voor het restaurant erg jammer.

Cees Schoon

Goed, het lijkt of door de Corona de service en de kwaliteit van het eten beter zijn geworden. Prijs/kwaliteit redelijk aan de prijs. Eten is goed, maar niet bijzonder.