Regina

Lekker gegeten, leuke bediening. Er waren veel gasten die aan het zeuren waren over de corona regels. Heel knap dat de bediening steeds rustig bleef.

Jolanda

Matig. Terras aan water niet open (33 graden buiten). Bediening ok. Eten (Crisp chicken) stelde niet veel voor. Kip met blaadje sla en een minimaal sausje. Jammer.

Reactie De Haven Van Huizen:

Beste Jolanda, dankuwel voor uw eerlijke review. We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring bij De Haven van Huizen helaas niet geheel naar wens was. Mocht u tips voor ons hebben om een... Beste Jolanda, dankuwel voor uw eerlijke review. We vinden het erg vervelend om te horen dat uw ervaring bij De Haven van Huizen helaas niet geheel naar wens was. Mocht u tips voor ons hebben om een hopelijk volgende keer een betere indruk achter te kunnen laten en uw bezoek tot en fijnere ervaring te kunnen maken, dan kunt u het ons laten weten via directantwoord@haven-van-huizen.nl. We horen graag van u. Hartelijke groet, Team Haven van Huizen

Bruinsma

Heerlijk gegeten en prima bediening.

Marc du Prie

Zeer goed

Bosboom

Negatief, slechte bediening, orders worden slecht gecommuniceerd. Zonde van avondje eten, zeker als je via reservering speciale wens neerlegt en er bij aankomst al gecommuniceerd wordt dat hier Toch... Negatief, slechte bediening, orders worden slecht gecommuniceerd. Zonde van avondje eten, zeker als je via reservering speciale wens neerlegt en er bij aankomst al gecommuniceerd wordt dat hier Toch Geen Rekening mee wordt gehouden. Bedtijfsleider en bedoening moeten nog heel veel leren.
Erg om mee te maken Hoeveel er fout gaat gedurende ee 3 uur verblijf...

Reactie De Haven Van Huizen:

Beste Bosboom, hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons enorm om te horen dat wij uw bezoek aan ons helaas niet tot een fijnere ervaring hebben kunnen maken. Zou u ons wellicht wat meer... Beste Bosboom, hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons enorm om te horen dat wij uw bezoek aan ons helaas niet tot een fijnere ervaring hebben kunnen maken. Zou u ons wellicht wat meer details van uw ervaring kunnen geven via directantwoord@haven-van-huizen.nl? Met uw feedback kunnen wij onze service en kwaliteit blijven verbeteren. We horen graag van u. Hartelijke groet, Team Haven van Huizen

Boom

Prima eten en vriendelijke bediening.

Gerard Bierlaagh

Lekker gegeten en zeer aardige bediening

Esther Schotsman

Super locatie, altijd gezellig, valt of staat wel wie er werkt, sommige zijn ronduit goed, ene Lois en ene Kelvin (zaterdag 25 juli 2020), woensdag 29 gegeten met vriendin en daar was de bediening... Super locatie, altijd gezellig, valt of staat wel wie er werkt, sommige zijn ronduit goed, ene Lois en ene Kelvin (zaterdag 25 juli 2020), woensdag 29 gegeten met vriendin en daar was de bediening minder aardig en werden vaak vergeten qua drank en rekening vragen. Verder top! Friet mag beter, even lekker doorbakken en kruiden, dan nog beter...

Klaas v H

Kom al 20 jaar een aantal keer in de zomer en het is nog nooit zo lomp in bediening geweest als deze keer. Eten was redelijk maar men had er duidelijk geen zin in. Het zal de Corona wel zijn.

Reactie De Haven Van Huizen:

Beste Klaas V H, heel hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons enorm om te horen dat wij helaas tijdens uw meest recente bezoek aan de Haven van Huizen helaas geen betere indruk hebben... Beste Klaas V H, heel hartelijk dank voor uw eerlijke review. Het spijt ons enorm om te horen dat wij helaas tijdens uw meest recente bezoek aan de Haven van Huizen helaas geen betere indruk hebben kunnen maken zoals dat u van ons gewend was, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback dan ook zeker onder de aandacht brengen bij onze filiaalmanager zodat deze hier mee aan de slag kan. Uiteraard hopen wij u toch nog eens te mogen verwelkomen en hopelijk weer een fijn bezoek te kunnen bieden zoals dat u van ons gewend bent. Hartelijke groet, team Haven van Huizen