Bruinsma

Heerlijk gegeten en prima bediening.

Marc du Prie

Zeer goed

Boom

Prima eten en vriendelijke bediening.

Gerard Bierlaagh

Lekker gegeten en zeer aardige bediening

Esther Schotsman

Super locatie, altijd gezellig, valt of staat wel wie er werkt, sommige zijn ronduit goed, ene Lois en ene Kelvin (zaterdag 25 juli 2020), woensdag 29 gegeten met vriendin en daar was de bediening... Super locatie, altijd gezellig, valt of staat wel wie er werkt, sommige zijn ronduit goed, ene Lois en ene Kelvin (zaterdag 25 juli 2020), woensdag 29 gegeten met vriendin en daar was de bediening minder aardig en werden vaak vergeten qua drank en rekening vragen. Verder top! Friet mag beter, even lekker doorbakken en kruiden, dan nog beter...

Klaas v H

Kom al 20 jaar een aantal keer in de zomer en het is nog nooit zo lomp in bediening geweest als deze keer. Eten was redelijk maar men had er duidelijk geen zin in. Het zal de Corona wel zijn.

A/BdeG-B

Ons traditionele verjaardagsetentje bij jullie gevierd. Omdat we in Huizen logeren de kinderen in dit restaurant uitgenodigd. Heerlijk buiten in het zonnetje gegeten, vriendelijke bediening, nette... Ons traditionele verjaardagsetentje bij jullie gevierd. Omdat we in Huizen logeren de kinderen in dit restaurant uitgenodigd. Heerlijk buiten in het zonnetje gegeten, vriendelijke bediening, nette eindafrekening (alles erop en eraan...) Nootje: de frites waren koud!

Vera

Het eten was oke, schnitzel wat te doorbakken en verbrand aan de randjes. Veel botjes door de spareribs. Verder prima. Frietjes en groenten waren erg lekker.
De bediening liep door elkaar heen...
De bediening liep door elkaar heen en niet allemaal even vriendelijk en netjes (oudere mensen met Je aanspreken, niet vragen hoe het smaakt). 1 jongen die ons hielp was wel erg vriendelijk!

Ed deVries

Slecht, de bediening was een regelrechte ramp