Tinekewouters

Goede ervaring

Goede informatie

Evening zou misschien iets sneller kunnen

Martens

Alles goed geregeld

Snelle levering, goede reply, goede track +trace

Y. Engel

Ik ben super blij dat ik mijn verfkleur bij jullie nog kan bestellen.

Een zeer snelle levering. Kleuren die niet in de winkel meer te koop zijn kan ik bij jullie bestellen.

Ik heb geen punten.

Geen tegemoetkoming mogelijk

Reactie De Haarverfoutlet:

Goedemorgen mevrouw,
Goedemorgen mevrouw,
Wat jammer dat u niet tevreden bent over ons. U heeft bij ons een bestelling gedaan van een grote hoeveelheid shampoo en conditioner. U heeft de gehele order minus 2 verpakkingen retour gestuurd omdat er verpakkingen stuk zouden zijn gegaan. Nadat u de order retour heeft gestuurd hebben wij telefonisch contact met u opgenomen. U heeft ons niet eerder op de hoogte gebracht van de schade aan de bestelling. Zoals wij hebben aangegeven is het voor ons oncontroleerbaar dat de verpakkingen ook daadwerkelijk stuk waren omdat deze niet bijgeleverd waren. Verder was er geen lekschade in de doos aanwezig. Ook hebben wij u erop gewezen dat wanneer een order retour wordt gezonden de betaal- en verzendkosten voor eigen rekening zijn. Dit staat ook vermeld in onze Algemene Voorwaarden. De ontbrekende artikelen hebben wij logischerwijs ook in rekening moeten brengen.
Via deze weg hebben u nogmaals uitleg gegeven over uw retourzending.
De Haarverfoutlet

Wolfgang Faerber

Vrienden kopen hier haarkleurmiddelen en als ik dezelfde bestel, krijg ik altijd te horen dat ze die niet hebben. Allemaal erg teleurstellend.Waarom kan dit bedrijf de website niet in het engels... Vrienden kopen hier haarkleurmiddelen en als ik dezelfde bestel, krijg ik altijd te horen dat ze die niet hebben. Allemaal erg teleurstellend.Waarom kan dit bedrijf de website niet in het engels maken. en waarom kan dit bedrijf deze vragen niet in het engels maken?

0 => geen sterktes

Ze hebben 12 producten op hun website die ze niet verkopen. Waarom liegt u tegen ons consumenten met producten die u niet meer in voorraad hebt?

Marjan Dommerholt

Prima zoals ik verwacht van een online webshop

Komen afspraken na

Niets

Nancy Anthonissen

Zeer goed

Duidelijk en goede prijzen

Pakket niet aangekomen en geen reactie op mail

Reactie De Haarverfoutlet:

Goedemiddag mevrouw,
Goedemiddag mevrouw,
N.a.v. uw mail hebben wij contact met u opgenomen. Helaas is uw pakket zoek geraakt bij de post en hebben wij u een nieuwe zending toegestuurd welke u wel inmiddels ontvangen heeft. Jammer dat u ondanks onze oplossing toch niet de moeite heeft genomen om dit in uw review toe te voegen.
met vriendelijke groet,
De Haarverfoutlet