Janyne

Snelle afhandeling van de bestelling.

Het verpakkingsmateriaal is heel slecht voor het milieu: heel veel van die plastic schuimpjes. Helemaal niet nodig om zo te verpakken.

Reactie De Haarverfoutlet:

Geachte mevrouw,

Wij vinden het erg spijtig dat u niet tevreden bent onze manier van verzenden. Wij verzenden onze verpakkingen haarverf inderdaad met opvulchips. Dit is om te voorkomen dat de doosjes haarverf beschadigen en de tubes en flesjes haarverf stuk gaan tijdens transport. Op deze manier is alles goed beschermd. Wij houden zeker ook rekening met het milieu. Haarverfoutlet vindt dit ontzettend belangrijk. Onze opvulchips is dan ook milieuvriendelijk CFK- en chloorvrij. Geeft geen halogenen af en verontreinigt het grondwater niet. Het materiaal is van polystyreen, dus 100% gerecycled. Verder proberen wij in een zo'n klein mogelijke doos te versturen. Hopelijk hebben wij u hiermee kunnen overtuigen dat dit echt de veiligste manier van verzenden is. Voor klant en milieu.

Prina

Alles goed

Alles was goed

Snelle levering, prima verpakt.

Snelle levering, prima verpakt.

Marie-Claire

Betrouwbaar bedrijf en zeer tevreden over. Ik heb bij de Haarverfoutlet John Frieda Foam color haarverf gekocht, omdat mijn kleur in de winkels niet meer verkocht wordt. Binnen enkele dagen in huis....

- Na betaling word je goed op de hoogte gehouden van de voortgang: betaling ontvangen, ingepakt, verstuurd, bezorger is onderweg. Ik zal hier zeker weer bestellen.
- Binnen 3 dagen in huis

Was verrast dat de gebruiksaanwijzing van de verf niet in het Nederlands was maar alleen in Oost. Europese talen.

Daphne

Ik zocht al heel lang mijn haarmaskers voor me haren en nergens kon ik het vinden en hier wel helemaal top!!!!

Prima verlopen.

Extra artikel bij aankoop van meerdere verpakkingen

Nee hoor.

Snelle levering en komen hun beloften na.

De prijs

Info over verzendkosten