Groot assortiment en snelle levering

Snel en gemakkelijk bestellen

Corveleijn

Ik was echt heel blij toen ik zag dat jullie het merk haarverf waar je in de winkel niet meer aan kan komen wel verkopen, en dan ook nog de actie bij aankoop van 30 euro aan haarverf 1 gratis van...

Een goede prijs en snelle levering waarbij de producten goed verpakt zaten.

Wat jullie zouden kunnen verbeteren is dat wanneer jullie adverteren met ..Bij 30 euro aan haarverf 1 verpakking van dezelfde soort gratis.. jullie je eigen hier ook aan houden en mij niet andere artikelen sturen ( heb dit verhaal ook deze ochtend naar jullie toe gestuurd )
Bij de beoordeling of ik u bedrijf zou aanbevelen heb ik NEE geantwoord terwijl er echt wel heel veel pluspunten waren maar dat ik niet heb gehad waar ik voor ben gegaan ..30 euro besteed en niet krijgen waar jullie mee adverteren vind ik een beetje jammer. Buiten dat was alles netjes goed en goede prijzen.

Reactie De Haarverfoutlet:

Beste mevrouw,

Wat jammer dat u zo teleurgesteld bent in ons. Boven de € 30,00 aan bestelde artikelen ontvangt u inderdaad een verpakking van een besteld product gratis. In uw geval heeft u behalve de haarverf ook shampoo en conditioner besteld. De haarverf welke u heeft besteld was onvoldoende op voorraad om een extra verpakking toe te voegen. Wij hebben daarom uit coulance niet 1 maar 2 extra verpakkingen conditioner en shampoo toegevoegd. Wij zullen als bedrijf altijd een keuze maken, wanneer er iets onvoldoende op voorraad is, een ander besteld product toe te voegen. Op deze manier kunnen wij ook sneller leveren.

met vriendelijke groet,

De Haarverfoutlet

Bea

Voor de eerste keer wat besteld. Tevreden klant.

Duidelijke informatie betreft duur levering.
Netjes verpakt.

Carmen

Goede ervaringen

Goede levering

Alles erg duidelijk en prompte levering!
Bedankt.

Karin Schouten

Zeer goede ervaring!

Snelle levering, allse heel duidelijk

Nee, prima zo

Snelle levering.

Olga

Alles top!

Goede prijs en snelle levering!