Het product was gemakkelijk te bestellen en werd binnen een paar dagen geleverd.

Het was goed verpakt.

Ik heb geen verbeterpunten

Wilma Grobben-Snider

Goede service en snelle levering.

Producten zeer goed verpakt. Dop van de fles afgeplakt, zeker een plus punt. Eerder elders producten besteld maar kwamen stuk of half leeg aan. Denk dat door het afplakken van de fles dat je dit al voorkomt. Tevens het versturen in de juiste verpakkingsmaterialen. Top!

Eerste keer besteld ben tevreden dus kom zeker terug

M-j

Snelle levering, juist product geleverd

Ben goed en juist behandelt geweest, vind enkel dat de leveringskosten nogal hoog ligt

Minder verzendkosten aanrekenen

Jenny

Ik vond levering van de product erg lang. Moest bijna 1 week wachten. Tenzij als ik iets bestel via andere website heb ik mijn bestelling volgende dag al binnen.

Reactie De Haarverfoutlet:

Geachte mevrouw,

Wij geven op onze webshop duidelijk aan dat wij GEEN 24 uurs levering hebben. Wij leveren binnen 3-5 werkdagen. Volgens onze gegevens hebben wij binnen deze termijn bezorgd. Wij zien dan ook niet wat er in uw bestelling fout is gegaan. Mogelijk dat er in onze administratie iets niet klopt. In dat geval verzoeken wij u contact met ons hier over op te nemen.

De Haarverfoutlet

Zeer duidelijk en correct

Fatima Ettarfass

Geweldig! Was verkeerde verzending was zelf nog niet eens zover gekomen. Door voicemail af te luisteren kwam ik na terug te bellen met een lieve mevrouw dat ik blond Ipv zwart had gekregen! De dag...

Reactie De Haarverfoutlet:

Hoi Fatima,

Dank je wel voor deze review! Helaas was er inderdaad een foutje gemaakt. Dan doen wij ons best om dit z.s.m. op te lossen.
Super fijn dat je tevreden bent, we zien je graag weer terug in de webshop!

met vriendelijke groet,

De Haarverfoutlet

Ik vond jullie via zoeken op google en de service via het web was goed en ook snel geleverd na 2 werkdagen al in huis

snelle levering

Snelle levering en goedkoop