9.5/10
Installatiewerkzaamheden

Na eerder bezoek waarbij geen opvolging was op de vragen die wij toen hadden en waarbij meerdere verzoeken om terug te bellen niet aan werd voldaan hebben wij uiteindelijk via tussenpersoon toch een...

Hans van Steenhuijsen

Heel fijn geholpen en er is een prachtige haard bij ons gezet. Wij zijn uiterst tevreden over dit bedrijf en bevelen het van harte aan.

Toevallig bij dit bedrijf terrecht gekomen. En achteraf niet beter kunnen treffen. Van advies tot installatie top !

P. Markus

Bijzonder goede ervaring na eerdere slechte ervaring met vorige installateur gashaard. Alle problemen met vakmanschap en snelle service opgelost door Arjan Brussaard. Werken snel accuraat en netjes.

Keurig geholpen. Beurt aan de gashaard goed uitgevoerd. Kachel deed het niet meer, door vakkundig werken weer aan de praat gekregen.

H.Smit

Goede uitleg over het te kopen product! Duidelijke offerte, goede meedenkende installateurs, beschermen aanwezige meubels en ruimen de troep op.

Fenna

Werken netjes en geven goede service!

Tousain, Geervliet

Zeer klantvriendelijk, meedenkend, goede advies, en nette monteurs

Wij zijn uiterst tevreden over dit bedrijf! Op alle punten zijn we goed en professioneel geholpen, komende winter gaan we optimaal genieten van onze gashaard!

Jaap van der Mark

Prima service en alle afspraken worden nagekomen.