9.5/10
Installatiewerkzaamheden

Molenaar-Heenvliet

Onze nieuw geplaatste Dru Circo heeft aanloop problemen gehad. Vorig jaar de gas storing opgelost door Arjan en dit jaar de elektronica die er geen zin meer in had. Binnen een week was Arjan er weer... Onze nieuw geplaatste Dru Circo heeft aanloop problemen gehad. Vorig jaar de gas storing opgelost door Arjan en dit jaar de elektronica die er geen zin meer in had. Binnen een week was Arjan er weer en snel en vakkundig de storing opgelost door de gehele unit te vervangen. Ook nog de tijd genomen om de haard na te kijken en de ruit te demonteren en schoon te maken. Arjan staat garant voor Service en Kwaliteit!

Hoogvliet

Prima ervaring

Na eerder bezoek waarbij geen opvolging was op de vragen die wij toen hadden en waarbij meerdere verzoeken om terug te bellen niet aan werd voldaan hebben wij uiteindelijk via tussenpersoon toch een... Na eerder bezoek waarbij geen opvolging was op de vragen die wij toen hadden en waarbij meerdere verzoeken om terug te bellen niet aan werd voldaan hebben wij uiteindelijk via tussenpersoon toch een haard aangeschaft. Ons werd beloofd dat wij nog een beurt kregen aan de haard. Wij zijn inmiddels twee jaar verder en ook nu na meerdere malen gebeld en gemaild te hebben GEEN reactie. Ik vind dit ronduit geen service. Sterker nog, het schijnt nu onder andere naam doorstart te hebben gemaakt. Ik ben bang dat ik niets meer van hen hoef te verwachten.....

Hans van Steenhuijsen

Heel fijn geholpen en er is een prachtige haard bij ons gezet. Wij zijn uiterst tevreden over dit bedrijf en bevelen het van harte aan.

Toevallig bij dit bedrijf terrecht gekomen. En achteraf niet beter kunnen treffen. Van advies tot installatie top !

P. Markus

Bijzonder goede ervaring na eerdere slechte ervaring met vorige installateur gashaard. Alle problemen met vakmanschap en snelle service opgelost door Arjan Brussaard. Werken snel accuraat en netjes.

Keurig geholpen. Beurt aan de gashaard goed uitgevoerd. Kachel deed het niet meer, door vakkundig werken weer aan de praat gekregen.

H.Smit

Goede uitleg over het te kopen product! Duidelijke offerte, goede meedenkende installateurs, beschermen aanwezige meubels en ruimen de troep op.

Fenna

Werken netjes en geven goede service!

Tousain, Geervliet

Zeer klantvriendelijk, meedenkend, goede advies, en nette monteurs