Mark Visser

Van A tot Z voor elkaar daar. Vanaf het eerste telefonische contact, de inmeter, de planner en de mannen die het kwamen ophangen, gewoon top! Kan niet anders zeggen. Zeer prettig bedrijf om zaken... Van A tot Z voor elkaar daar. Vanaf het eerste telefonische contact, de inmeter, de planner en de mannen die het kwamen ophangen, gewoon top! Kan niet anders zeggen. Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen die gewoon vakwerk leveren.

Zie bovenstaande tekst.

Joost van Berkel

Top advies en installatie advies

Doet wat het belooft

J. Fassaert

Vlotte en duidelijke communicatie, eerlijk en professioneel advies, zeer klantvriendelijk.

Communicatie, advies, coulance

Kees de Jong

Screens zijn netjes, snel en vakkundig geplaatst

Vakkundig

Joop van Sluis Geldelozeweg 737 1625NS HOORN

Na melding klachten over rammel/herrie in onderlat van nieuw screen-Niet geplaatst door DHW- wordt via opdracht Woningst. Intermaris Hoorn screen opnieuw afgesteld bij opgerolde eindpositie door... Na melding klachten over rammel/herrie in onderlat van nieuw screen-Niet geplaatst door DHW- wordt via opdracht Woningst. Intermaris Hoorn screen opnieuw afgesteld bij opgerolde eindpositie door vriendelijke monteur van DHW. Het wachten is nog op harde wind maar ik heb vertrouwen dat probleem is opgelost ! Mede namens buren op vierde etage Noorderpoort Bedankt !

Snel reactie en komen hun afspraak na... Hulde !

T. Muller

Producten goed geplaatst echter werd verkeerde rekening gestuurd, fout van bedrijf zelf, na 4 maanden mail dat er nog bedrag open staat, geen excuus of uitleg. Na mail terug gestuurd te hebben krijg... Producten goed geplaatst echter werd verkeerde rekening gestuurd, fout van bedrijf zelf, na 4 maanden mail dat er nog bedrag open staat, geen excuus of uitleg. Na mail terug gestuurd te hebben krijg ik antwoord dat we heus wel wisten dat eerste rekening niet correct was??! In deze tijd opdrachten genoeg blijkbaar dus klantvriendelijk zijn is niet nodig. Je gaat bijna hopen op slechtere tijden voor bedrijven......

Producten

Niels

Tijdens het verkoopgesprek werd gesproken over een levertijd van 3 a 4 weken.

Tijdens het verkoopgesprek werd gesproken over een levertijd van 3 a 4 weken.

Bij de eerste installatie afspraak bleek dat de maten fout in het systeem gezet waren en moest er een nieuwe inmeet afspraak gemaakt worden. Bij de 2e afspraak bleek een deel niet geleverd. Uiteindelijk bij de 3e afspraak hing alles.

We hebben in mei akkoord gegeven en uiteindelijk hing alles er eind juli.

De Haan Westerhoff is veel te groot geworden waardoor sales erdoor heen gedrukt worden met beloften die niet waargemaakt worden en de volumes kunnen ze niet aan.

Ik ben blij dat de boel hangt (wel erg netjes gedaan door de installateurs) maar zal een volgende order niet meer bij de Haan bestellen. Ik zal ze ook niet aanraden bij familie of vrienden.

netjes geplaatst

Ruud Schaake

Een zonnige ervaring: De Haan Westerhoff heeft bij ons Screens en een plisehordeur ingemeten en gemonteerd. Zowel het inmeten als het monteren werd zeer professioneel uitgevoerd. Al bij het inmeten... Een zonnige ervaring: De Haan Westerhoff heeft bij ons Screens en een plisehordeur ingemeten en gemonteerd. Zowel het inmeten als het monteren werd zeer professioneel uitgevoerd. Al bij het inmeten viel de vakkundigheid op. Problemen waren er niet, hooguit uitdagingen. Deze uitdagingen werden vervolgens bij de montage zeer vakkundig aangepakt met een perfect resultaat. Laat de zon maar komen!

Vakmanschap, netheid van werken, vriendelijkheid en beleefdheid.

M. Michielsen

Negen jaar geleden kocht ik jaloezieën bij Grafilux in Rosmalen. Deze locatie bestaat niet meer, dus toen ik bevestigingsonderdelen zocht, heb ik Grafilux online opgezocht. Ik gaf aan dat tijdens de... Negen jaar geleden kocht ik jaloezieën bij Grafilux in Rosmalen. Deze locatie bestaat niet meer, dus toen ik bevestigingsonderdelen zocht, heb ik Grafilux online opgezocht. Ik gaf aan dat tijdens de verbouwing wat onderdelen gesneuveld waren en vroeg of zij mij aan nieuwe konden helpen. Ik kreeg direct reactie. Er werd geschakeld met de leverancier van de jaloezieën en ik kreeg kosteloos nieuwe opgestuurd. Topservice en een hoge snelheid. Super bedankt Grafilux

Snelheid en service

Wielen, van der

Na ruim 15 jaar nog steeds geweldige service. Een draad vervangen voor de duettes? Geen probleem, een mailtje is voldoende om weer kosteloos een nieuwe draad te ontvangen.
Wij hebben duettes...
Wij hebben duettes door het hele huis En heel af en toe vergt dat wat onderhoud. Op Grafilux kunnen we rekenen. Fantastische service!

Vriendelijk
Behulpzaam