Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snel leveren.

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review.

Graag zien we u een volgende keer terug op onze webshop!

Ecoheat Holland

Goede klantenservice waar iedereen blij van word.

nee

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! Graag zien we u een volgende keer terug op onze webshop.

Bart Noort

Ik heb 1 keer iets besteld maar het product werkt niet.

Zorg dat producten werken

Reactie De Groene Winkel:

Geachte heer Noort, beste Bart, Wij vinden het jammer dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet! We hebben u enige tijd geleden een e-mail gestuurd om uw ervaring met product te evalueren... Geachte heer Noort, beste Bart, Wij vinden het jammer dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet! We hebben u enige tijd geleden een e-mail gestuurd om uw ervaring met product te evalueren en een mogelijke oplossing te vinden. We hebben helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen. Als u niet tevreden bent dan willen wij daar graag wat aan doen. Neem gerust contact met ons via info@groene-winkel.nl of via het nummer 0416 67 17 01. Met vriendelijke groet, Lieke Groene Winkel

Goede prijzen en snelle levering

Groene Winkel

Onlangs 4 deurdrangers besteld. Snel geleverd, snel geinstalleerd. Super tevreden mee.

x

x

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! We zien u graag nog een keertje terug!

Prima, duidelijk en snel

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! We zien u graag nog een keertje terug in onze webshop.

Groene Winkel

Goed; snel en zonder nonsense

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! We zien u graag nog een keertje terug in onze webshop :)

Douchecoach

Levertijd vermelden. Nu had ik geen idee wanneer bestelling ging komen

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review en tio! We proberen onze webshop en producten constant te verbeteren. We nemen uw tip over het vermelden van de levertijd graag mee. Graag tot ziens in onze... Hartelijk dank voor uw review en tio! We proberen onze webshop en producten constant te verbeteren. We nemen uw tip over het vermelden van de levertijd graag mee. Graag tot ziens in onze webshop! Groet, Lieke Groene Winkel