J. Oldenhof

Prima service, alleen duurde de levertijd naar mijn idee wat lang (4 werkdagen voor één product dat op voorraad was).

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! We hebben uw beoordeling geëvalueerd. We doen ons uiterste best om de bestelde producten zo snel mogelijk uit te leveren. Helaas zijn wij deels afhankelijk van... Hartelijk dank voor uw review! We hebben uw beoordeling geëvalueerd. We doen ons uiterste best om de bestelde producten zo snel mogelijk uit te leveren. Helaas zijn wij deels afhankelijk van een externe partij voor het bezorgen van de bestellingen. We houden de snelheid van het bezorgen in de gaten en we dragen er zorg voor dat uw pakketje bij een eventuele volgende bestelling de volgende werkdag bij u thuis is! Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Groet, Het team van Groene Winkel

Snelle service goede communicatie.

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijke dank voor uw review en cijfer! Graag tot een volgende keer.

Het team van Groene Winkel

Meer recensies van product zelf op de site

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review en tip! Fijn dat u tevreden bent over de snelheid van uw levering en het bestelgemak. We nemen uw tip over het plaatsen van recensies graag mee in onze webshop. We... Hartelijk dank voor uw review en tip! Fijn dat u tevreden bent over de snelheid van uw levering en het bestelgemak. We nemen uw tip over het plaatsen van recensies graag mee in onze webshop. We hopen u graag nog een keer terug te zien! Groet, Groene Winkel

Snele levering

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! Graag tot een volgende keer!

m.sturkenboom

Bestelling van deurdranger

+geen

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! Graag tot een volgende keer!

Meta koerts

Eerste keer dat ik via uw site wat heb besteld. Ervaring is positief en product is naar alle tevredenheid.

Nog geen oordeel

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat uw ervaring positief is en uw product naar alle tevredenheid werkt. Graag zien u een keer terug op onze webshop! Met vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat uw ervaring positief is en uw product naar alle tevredenheid werkt. Graag zien u een keer terug op onze webshop! Met vriendelijke groet, Groene Winkel

Naar tevredenheid de bestelling ontvangen

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review. Graag zien u een keer terug op onze webshop!

Groene Winkel

Prima, snelle levering :)

Geen.

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review. Graag zien u een keer terug op onze webshop!

nee

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review. Graag zien we u een volgende keer terug op onze webshop!

Snelle levering.

Lieke