Ik was op zoek naar tochtwering voor de voordeur en kwam terecht op deze site

ik vond wat ik zocht, prima betaalproces,
goede klantenservice toen bleek dat het product al uitverkocht was. geld werd direct teruggestort

Probleemloze levering van het beschreven product

overzichtelijk

Heel goed georganiseerd ?Ik had her bestelde artikel met 2 dagen thuis?

Snelle werk methode

Snel geleverd. Geen problemen ondervonden

Fijne website, mooie prijzen, goede levering.

Fantastische website, heel nette prijzen en keurige levering.

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! Het cijfer 10 is natuurlijk iets waar wij best trots op mogen zijn. We zien u graag een volgende keer weer terug.

Groet,

Goed.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw review! We zien u graag een volgende keer terug.

bos

Douchespaarkoppen besteld. We hebben een hele grote warmwater voorziening in ons nieuwe huis en de douchekop geeft prima water, en gebruikt daarbij de helft van het water van de douchekoppen die er... Douchespaarkoppen besteld. We hebben een hele grote warmwater voorziening in ons nieuwe huis en de douchekop geeft prima water, en gebruikt daarbij de helft van het water van de douchekoppen die er zaten.

eh, niet anders dan dat het product precies doet wat het beloofd (en dat is soms al heel wat :))

Reactie De Groene Winkel:

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review! We zijn uiteraard blij om te lezen dat het door u bestelde product (Ecosavers Waterbesparende douchekop) goed bevalt. Graag tot een volgende... Beste klant, Hartelijk dank voor uw review! We zijn uiteraard blij om te lezen dat het door u bestelde product (Ecosavers Waterbesparende douchekop) goed bevalt. Graag tot een volgende keer! Groet, Het team van Groene Winkel

Super goede service!

Reactie De Groene Winkel:

Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn super trots dat we een 10 hebben ontvangen.

Graag tot een volgende keer.

Groet,