Hillebil

De verpakking van het product en het verpakkingsmateriaal waren niet echt 'groen', teveel plastic.

Betrouwbaar.

Edith

Eenvoudig product, goede prijs. Lange levertijd, hoge verzendkosten

Goede prijs

Dagobert

In één woord geweldig

Snelle levering, mail dat pakket verstuurd is.

Reactie De Groene Winkel:

Dank u wel voor de beoordeling!

Sylvie

Voldeed goed

snelle reactietijd

Annemarie Van Lierop

Slechts eenmaal gebruik gemaakt van de webwinkel

Goede informatie over verzending

Geerlings

Denken mee

Paul

Komt afspraken na

Peter

Goed en matig. Uiteraard hoort er een pakbon in de doos te zitten, maar van deze "groene Winkel" kreeg ik ook 4 overbodige stukken papier zoals folders en bedankkaartje., en nee, dat hoef ik ook... Goed en matig. Uiteraard hoort er een pakbon in de doos te zitten, maar van deze "groene Winkel" kreeg ik ook 4 overbodige stukken papier zoals folders en bedankkaartje., en nee, dat hoef ik ook niet per mail te krijgen.

Niet duur, werkt goed, geen super spoed levering, daardoor minder slecht voor het milieu.

A

Ik heb er twee eenvoudige zandlopertjes besteld. Daarna heb ik tussen de 5 en 10 mails ontvangen, wat ik als bijzonder vervelend ervaar en voldoende reden om nooit meer iets bij ze te bestellen.

nvt

Reactie De Groene Winkel:

Excuses voor de vele mails die u hebt ontvangen. Wij zijn ons er niet van bewust dat er zoveel mails worden verzonden. Op dit moment zijn we bezig om dit probleem te verhelpen. We hopen dat dit meer... Excuses voor de vele mails die u hebt ontvangen. Wij zijn ons er niet van bewust dat er zoveel mails worden verzonden. Op dit moment zijn we bezig om dit probleem te verhelpen. We hopen dat dit meer inzicht heeft gegeven in de situatie en dat u nadenkt over uw review.

marnix Vlot, 040energie

Prima, en hopelijk binnenkort nog veel meer

Snelle service, leuke producten voor de energie-besparingsbranche