Hoe waardeert u het productaanbod van De Groene Stroomfabriek?
7.3/10
Hoe waardeert u de servicegerichtheid van De Groene Stroomfabriek?
7.5/10
Hoe waardeert u het probleemoplossend vermogen van De Groene Stroomfabriek?
7.4/10
Hoe waardeert u de kennis en kunde van de medewerkers van De Groene Stroomfabriek?
7.4/10
Hoe waardeert u de bereikbaarheid van De Groene Stroomfabriek?
7.7/10
Hoe waardeert u de klantvriendelijkheid van de medewerkers van De Groene Stroomfabriek?
7.7/10

Direct en makkelijk contact mogelijk met De Groene Stroomfabriek, zeer toegankelijk

bloemisterij slagter

Ben tevreden ,maar zie weinig beweging ten opzichte van jullie collega,s.
a

Ben tevreden ,maar zie weinig beweging ten opzichte van jullie collega,s.
a

ls jullie geen aktie ondernemen ivm tarief,dan neem ik zelf een aktie.jullie laten punten geven voor waardering kan ik niet opjectief in zijn d
.dit is pas de eerst keer

Reactie De Groene Stroomfabriek:

Gezien uw contract 5 jaar, en de mooie tarieven die u heeft gaan wij u pas in 2020 benaderen. u zou nu duurder uit zijn.

Goed, al blijft eindafrekening lang uit

Goed contact en snel afhandelen aan- en afmeldingen.

Reactie De Groene Stroomfabriek:

Prettig te horen dat onze service waardeert

Vol vertrouwen het 3-jarig contract aangegaan, maar de kosten zijn veel en veel hoger dan voorgespiegeld en ook 900 euro hoger dan bij de vorige leverancier (waar wij geld terugkregen vanwege... Vol vertrouwen het 3-jarig contract aangegaan, maar de kosten zijn veel en veel hoger dan voorgespiegeld en ook 900 euro hoger dan bij de vorige leverancier (waar wij geld terugkregen vanwege besparingen op electriciteit en de aanschaf van een grote houtkachel).

sv meliskerke

Korte lijnen/ goede service

Reactie De Groene Stroomfabriek:

Fijn dat u onze service en korte lijnen kan waarderen.