Bouwvereniging oss

Er werd vlot en accuraat gewerkt. Werknemers waren vriendelijk en correct

E.

Snel geregeld! Glas vakkundig gezet.
Mijn voordeur ziet er weer keurig uit!

Vriendelijk personeel, goede voorlichting en prima resultaat!

Niels

Ik werd vanmorgen op een fietszone in Nijmegen bijna van de fiets gereden door een van jullie bussen.
Toen ik erachter reed rook ik een behoorlijke wietlucht en eea werd bevestigd toen ik langszij kwam en de bijrijder doodleuk met een joint in zijn hand zat.
Drugsgebruik in het verkeer tijdens werktijd en dergelijk rijgedrag hoort niet bij het soort personeel dat ik zou willen hebben voor mijn bedrijf.

Reactie De Glasambulance:

Ik ben hier direct achteraan gegaan en inderdaad dit is gebeurd.
De monteur heeft het opgebiecht en daarop heb direct passende maatregelen genomen.
Wij als bedrijf zijn ook van mening dat...
Ik ben hier direct achteraan gegaan en inderdaad dit is gebeurd.
Wij als bedrijf zijn ook van mening dat drank en drugs niet in het verkeer en op het werk thuis horen.
Hartelijk dank voor uw reactie.
John Brom
Directeur
PS wilt u u ons mailen wat uw adres is ? We willen graag een kleine attentie komen afgeven.

HJPM van Nielen

Prima snel en zorgvuldig

Dubbers Advies

Goed, afspraak nagekomen.

Kraan was overbodig. Beter van te voren beoordelen.

Theo Weijers

Uitstekende service, kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Goede voorlichting en prettige medewerkers

E. Van Dijk

Positief.
Aanvankelijk communicatieproblemen omdat één glas via verzekering verliep en ander glas voor onze rekening was. Duurde naar mijn mening te lang voordat dit opgelost was.

Vriendelijke monteurs, vakbekwaam. Geven goede adviezen

Marlies

Ik zit midden in een verbouwing en merk dat veel bedrijven slecht te bereiken zijn, hun afspraken niet nakomen of slecht communiceren. Bij De Glasambulance is dit gelukkig helemaal niet het geval.... Ik zit midden in een verbouwing en merk dat veel bedrijven slecht te bereiken zijn, hun afspraken niet nakomen of slecht communiceren. Bij De Glasambulance is dit gelukkig helemaal niet het geval. Vanaf het eerste moment is er goed contact geweest. Er is een mooie offerte opgesteld en mijn nieuwe ruiten zijn keurig geplaatst. Ik ben zeer tevreden over zowel de service als het resultaat en kan dit bedrijf zeker aanraden!

Snelle service en mooi resultaat.

volkert vintges

Goede dienstverlening
professioneel

mooie afwerking
zaken die kapot gemaakt zijn worden ter plekke hersteld
snelle reacties op vragen

Ted Stevens

Ervaring is prima. Het werk is keurig opgeleverd. En alles is netjes opgeruimd.

Er wersd gezegd dat ze met 3 man moesten komen ivm afmeting ruit.
Vervolgens wordt de ruit met 2man weggedragen en erin gezet.
Verder keurig werk.