G.J.Sanders

Helemaal super!

Super snel en correct geholpen door Pascal!

M.van de Laar

Tevreden over goed werk

Reageren snel, Deskundig personeel
Vriendelijk bejegening, zowel bij mail/telefoon, als bij het uitvoeren van het werk.
Duidelijke offerte

Theo Jansen

Super strakke ruit!

Twee goedlachse vakmensen (Remo en Pascal) over de vloer gehad die in de spreekwoordelijke oogwenk een nieuwe ruit in ons keukenraam hebben geplaatst! Prachtig afgewerkt! Te zien was dat ze plezier... Twee goedlachse vakmensen (Remo en Pascal) over de vloer gehad die in de spreekwoordelijke oogwenk een nieuwe ruit in ons keukenraam hebben geplaatst! Prachtig afgewerkt! Te zien was dat ze plezier in hun werk hadden!

Janssen

Echte vakmannan!

Keurig werk

Nathalie van Breda

Ze komen afspraken niet na! Ipv glas zetten komt hij alleen opmeten, terwijl dit wel afgesproken is, offerte had ik al in huis en geld lag al klaar. Ze hebben ook niet even gebeld naar mij om dit... Ze komen afspraken niet na! Ipv glas zetten komt hij alleen opmeten, terwijl dit wel afgesproken is, offerte had ik al in huis en geld lag al klaar. Ze hebben ook niet even gebeld naar mij om dit te laten weten. Wanneer ik dit aankaart krijg ik geen antwoord en ongeduldige personen met weinig begrip. Ik zou zeggen: bel iemand anders.

Geen idee.

Theo Jansen

Wij hadden binnen een sleutel in de voordeur laten zitten en we hebben ons dus buitengesloten. Vervolgens gebeld met de Glasambulance. Wat schetst mijn verbazing! Met goeie voorlichting is het... Wij hadden binnen een sleutel in de voordeur laten zitten en we hebben ons dus buitengesloten. Vervolgens gebeld met de Glasambulance. Wat schetst mijn verbazing! Met goeie voorlichting is het gelukt om zonder schade binnen te komen. Geen kosten!! Wat een vriendelijke gasten! Mensen die je gratis helpen, bestaan dus echt. Dit valt in de categorie "Wonderen"! Super bedankt!

Service in de breedste zin van het woord.

Fijne snelle service

Aardige beleefde vakmannen, werken snel en netjes

Maaike

Frank heeft mij vandaag geholpen met het repareren van een gat in mijn raam. Hele professionele vriendelijke man. Ik zou hem aan iedereen aanbevelen. Mijn raam ziet er weer uit als nieuw!

Wil

Soepele contacten, alleen moest ik zelf bellen wanneer glas geplaatst zou worden nadat de verwachte levertijd verstreken was. Er kon geen gewoon dubbel glas geleverd worden, alleen HR. En dat voor... Soepele contacten, alleen moest ik zelf bellen wanneer glas geplaatst zou worden nadat de verwachte levertijd verstreken was. Er kon geen gewoon dubbel glas geleverd worden, alleen HR. En dat voor een buitendeur van 60x100. Plaatsing was goed, alleen afwerking is belabberd. Gaslat moest aangepast worden rondom sloten. Naad van 4 tot 7mm wordt dichtgekit.
Aansluiting met andere glaslat (45°) ziet er niet uit. Jammer dat ik geen foto mee kan sturen.

Neen.

Tiecken

Top

Monteur is netjes en regels alles netjes super