De Glasambulance

De Glasambulance Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Glasambulance? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company145
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Glasambulance met 9.2/10. Gebaseerd op 145 ervaringen.

Marco van den Heuvel
Marco van den Heuvel

Denken mee en zijn oplossingsgericht.
Hoge kwaliteit, maatwerk.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Hierbij bericht ik u dat ik uiterst tevreden ben over de werkzaamheden van glasambulance en glaszetter joop in het bijzonder..
drie dagen lang is het hele huis in het centrum van nijmegen voorzien van dubbelglas, waaronder een zeer arbeidsintensieve door de gemeente vastgestelde beeldbepalende gevel..
geen eenvoudige klus, waarbij ook het nodige timmerwerk aan te pas kwam..
marco van den heuvel.

Wijnand Boon
Wijnand Boon

Meedenkend en oplossingsgericht.
Maatwerk en kwaliteit.
Zo gepassioneerd over hun vak dat we bijna zouden gaan solliciteren!

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Wij zaten al maanden met de handen in het haar vanwege een kapot raam aan onze camper na een poging tot diefstal. het is een bijna oldtimer uit 1980 en de ramen worden niet meer gemaakt. stad en land afgezocht bij sloopbedrijven en online in binnen en buitenland, maar telkens kregen we dezelfde boodschap: de enige mogelijkheid is een nieuw raam met andere afmetingen inbouwen. niet alleen zou daarvoor het interieur gedeeltelijk ontmanteld moeten worden en in de carrosserie gesneden moeten worden, met alle kosten en kopzorgen vandien, maar het uiterlijk van de camper zou niet meer evenwichtig zijn met verschillende raamafmetingen. de glasambulance kwam te hulp met een raam op maat dat op de carrosserie geplakt werd. hierdoor kan het niet meer open en dicht, maar is het wel volledig afgestemd op de andere drie originele vensters die wel nog steeds open kunnen. we mochten ter plekke het hele proces bijwonen en filmen. dat filmpje wordt op dit moment gemonteerd en komt jullie richting uit! wij zijn als een kind zo blij met deze oplossing!.

Jansen
Slecht (3/10)
Jansen

Onze verzekeraar heeft dit bedrijf ingeschakeld. We werden snel gebeld door de glasambulance om een afspraak in te plannen voor het inmeten.

Reactie De Glasambulance:

Wij vinden het jammer dat deze ervaring tot een negatieve review leidt. En vooral jammer dat er nooit een belletje naar ons kantoor is geweest met deze ervaring. Wij hadden dan direct gepaste actie ondernomen.
Uit het systeem is naar voren gekomen dat er binnen 1 uur na ontvangst van de melding contact is geweest. Er zat op het kozijn een houten plaat geschroefd. En er is met de bewoner afgesproken dat de ruit 2 dagen later zou worden ingemeten. De ruit is vervolgens bij de fabriek besteld. Een dag nadat de ruit was geleverd is direct contact gelegd met de bewoners voor een afspraak. De afspraak is op verzoek van de bewoner vooruit geschoven
Wij hebben navraag gedaan bij de monteur en hij kan zich niet vinden in deze ervaring.
De monteur geeft aan dat hij zelfs onder het bed de laminaatvloer heeft aangeveegd. Daarbij wel met de mededeling dat er nog wel de stofzuiger over heen moet voor de voetjes van het kindje ,die daar slaapt. Wat betreft de kit dat lijkt de monteur onwaarschijnlijk maar kan het niet 100% uitsluiten. Al met al dank voor deze feedback en wij zullen deze casus inbrengen bij ons maandelijks werkoverleg

Score voor De Glasambulance:1.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Nee

Helaas is onze ervaring met de glasambulance niet positief. na een poging tot inbraak met een gebroken ruit tot gevolg duurde het 2 dagen voordat er iemand kon komen om de ruit in te meten. vervolgens hebben we 4 weken moeten wachten op de nieuwe ruit! nadat de monteur weg was kwam ik in de kamer waar de ruit geplaatst was op diverse plekken nog glasscherven tegen en klodders kit op de vensterbank en de vloer..
de naam "glasambulance" doet vermoeden dat e.e.a. snel geregeld zal zijn, maar dat was bij ons dus zeker niet het geval.

Schoenmakerij Tweehuysen
Schoenmakerij Tweehuysen

vriendelijk en deskundig

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Goede en snelle hulp, ook s'nachts bij de nooddichting. uitstekend advies over de nieuwe ruit.

Van den berg
Goed (8/10)
Van den berg

Eerst een offerte daarna toestemming geven. Prettig geholpen

Score voor De Glasambulance:4/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Goede service nette behandeling.

Jan de Waal
Jan de Waal

Gedegen aanpak. Er werden voorzetramen om verdere schade te voorkomen

Goede communicatie .
prettige werknemers.

Eddy
Goed (8/10)
Eddy

Professionele medewerkers met kennis van zaken en humor

Score voor De Glasambulance:4/5
Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Het vervangen van een raam.

Mth Assink
Mth Assink

Zeer ervaren glaszetter,snel en netjes gewerkt

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Snelle reactie en offerte.

P.L. van Leeuwen
P.L. van Leeuwen

Vooral heel snel !

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Aardige kerel , binnen het kwartier aanwezig, ruit snel en netjes vervangen.

M
M

Snel, netjes, vriendelijk.

Beveelt u dit bedrijf aan?Ja

Razendsnel, vriendelijk, met respect voor de bewoners incl de kat. :) .
wij waren blij verrast door joep, die tijdens ons avondeten, .
zonder dat het ook maar een moment gestoord heeft, razensnel de ruit in onze voordeur heeft vervangen..
ook heeft hij alles enorm goed opgeruimd achtergelaten, geen stukje glas meer te zien..

Bedrijfsinformatie

Als u in de omgeving van Arnhem of Nijmegen op zoek bent naar een ervaren glaszetter, bent u bij de Glasambulance aan het juiste adres. Ons glasbedrijf is aangesloten bij het landelijke netwerk Service Glasherstel, waardoor u verzekerd bent van kwaliteit. Wij werken namelijk volgens strakke uitvoeringsnormen die regelmatig getoetst worden. Ook zijn wij een Politiekeurmerk Veilig Wonen gecertificeerd glasbedrijf.
Adres
Roggeweg 13A