Simone Fung-A-Foek

Heel goed, goede service

Lisette Moes

Mooie glazen, maar jammer dat je niet iets direct bij de ontvanger kan laten bezorgen met een kaartje erbij van de afzender. In ons geval werd het pakket bij een Post NL punt gedeponeerd zonder... Mooie glazen, maar jammer dat je niet iets direct bij de ontvanger kan laten bezorgen met een kaartje erbij van de afzender. In ons geval werd het pakket bij een Post NL punt gedeponeerd zonder zelfs een briefje in de brievenbus te doen vd ontvanger.... dus we moesten op een gegeven moment zelf vragen aan de ontvanger of hij toevallig een mysterieus pakketje had ontvangen zonder afzender... niet dus. Uiteindelijk gezocht en via post NL erachter gekomen dat het bij een afhaalpunt was gebracht, maar dan is de hele verrassing van een cadeau bezorgen er wel een beetje af.

R.M. ten Hoedt

Zeer positief en gastvrij

Reshma Gowrie-Pherai

Makkelijke website. Fijn dat je de eigen tekst meteen als voorbeeld kunt zien. Wel ontzettend jammer dat je de opdruk niet meer goed ziet indien de snoeppot gevuld is.

Carole van der Heijden

Super klantvriendelijk en razendsnel

Aad Van der Spuij

Top !

Marisa VAN den berg

Uitstekende service. De glasgraveur denkt mee met mijn wensen. Makkelijk in contact