Prima krant, waardeloze onvriendelijke klantenservice! Nog nooit ben ik zo onvriendelijk en onwillig behandeld! Ik wilde graag dat ze de bevestigingsmail van het abonnement van mijn moeder opnieuw... Prima krant, waardeloze onvriendelijke klantenservice! Nog nooit ben ik zo onvriendelijk en onwillig behandeld! Ik wilde graag dat ze de bevestigingsmail van het abonnement van mijn moeder opnieuw zouden sturen, omdat mijn seniore moeder het zich niet kon herinneren dat ze dat abonnement had afgesloten, nou dat kon absoluut niet, echt niet, doen we nooit en toen ineens wel.. maar toen ik een ander e-mail adres wilde doorgeven, omdat ze die andere niet meer gebruikt, was dat weer onmogelijk.. en dan de toon waar alles op ging.. wauw! Ga je diep schamen Gelderlander!

Goede krant, alleen de bezorger weigert te bezorgen. Te lang pad. Dus heeft de Gelderlander besloten het abonnement op te zeggen. Helaas.

Frank Glaser

De reactie van E. Schrijver komt mij heel bekend voor. Ik heb dezelfde ervaring. Vanaf 1 oktober ontvingen wij plotseling geen krant meer. Elke dag maakten we daar melding van, maar geen enkele... De reactie van E. Schrijver komt mij heel bekend voor. Ik heb dezelfde ervaring. Vanaf 1 oktober ontvingen wij plotseling geen krant meer. Elke dag maakten we daar melding van, maar geen enkele respons! Uiteindelijk maar de incasso van die maand teruggeboekt en het abonnement opgezegd. Maar…. Zo eenvoudig is dat niet! Krijg ik een mail dat ik tot de opzegdatum mijn krant nog zal blijven ontvangen. Maar ik krijg helemaal geen krant! Dat is nu juist het probleem! En nu krijg ik acceptgiro’s met betalingsherinneringen.

NEEM NOOIT EEN ABONNEMENT OP DE GELDERLANDER!!

E. Schrijver

Van 20-8 tot 27-9 wel 8x de krant niet bezorgd. 6x melding van gemaakt. Bij de 8e keer gebeld om het abonnement op te zeggen, wel mevrouw dan heeft u een maand opzegtermijn. Op mijn opmerking dat ik... Van 20-8 tot 27-9 wel 8x de krant niet bezorgd. 6x melding van gemaakt. Bij de 8e keer gebeld om het abonnement op te zeggen, wel mevrouw dan heeft u een maand opzegtermijn. Op mijn opmerking dat ik de automatische incasso ga blokkeren wordt me ook nog verteld dat de kosten dan wel flink op zullen lopen. Ik geef aan dat ik dat niet van plan ben nog een maand te betalen en dat ik contactgegevens wil om daar over te reclameren. .U krijgt van ons een email en daar kunt u op reageren. Het is nu 6 dagen later........nog niets ontvangen

Arno Danen

Word je gelokt met de prijs van € 4,95 ,wil ik hem nemen moet je 3 jarige contract nemen, ik wilde 1 jaar proberen maar dan kost de krant € 5,85, raar is toch dezelfde krant. dan maar niet deze... Word je gelokt met de prijs van € 4,95 ,wil ik hem nemen moet je 3 jarige contract nemen, ik wilde 1 jaar proberen maar dan kost de krant € 5,85, raar is toch dezelfde krant. dan maar niet deze lokkertje. kan de feedback over de krant hieronder niet beoordelen heb hem niet,moet wel invullen om verder te gaan,zal het gemiddelde nemen.

heraut

Ik houd van de Gelderlander, sinds ik kon lezen, met Frequin's op de middelbare school zat, en elke ochtend behalve zondag valt de ochtend krant bij mij wat later (ik ben altijd laat) in de bus. Ik... Ik houd van de Gelderlander, sinds ik kon lezen, met Frequin's op de middelbare school zat, en elke ochtend behalve zondag valt de ochtend krant bij mij wat later (ik ben altijd laat) in de bus. Ik betaal er voor. Maar samen met de buren..... die vroege vogels zijn. Ikzelf vond de avond krant prettiger. Het online gezeur, met app's etc vind ik totaal "overdone" . En als hier dan een kringeltje onder elk nederlands woord staat ben ik niet blij. Spelt u russisch of zo?

De krant op zich is positief, maar de abonnement service is bar slecht. Papieren abonnement voor alleen de zaterdag kun je alleen via veel omwegen afsluiten. Je moet en zult een abonnement met... De krant op zich is positief, maar de abonnement service is bar slecht. Papieren abonnement voor alleen de zaterdag kun je alleen via veel omwegen afsluiten. Je moet en zult een abonnement met digitaal nemen. Daarnaast stalken ze je bijna met het gebruik van het IP adres van je computer.

e.walstra

Prettig leesbare krant (vooral) aan de ontbijttafel, met ieder zijn eigen deel. Een algemeen deel, een regionaal deel en een bijlage. 's Avonds makkelijk en rustig verder te lezen en in het weekend... Prettig leesbare krant (vooral) aan de ontbijttafel, met ieder zijn eigen deel. Een algemeen deel, een regionaal deel en een bijlage. 's Avonds makkelijk en rustig verder te lezen en in het weekend gezellig puzzelen.

M. van Gent-v.d.Horst

Netjes geschreven en (bijna) geen taalfouten.

Krant op zich prima heb zaterdag abonnement en krijg de helft van de tijd geen krant vier keer klacht ingediend hielp niets wil abonnement dus opzeggen en zou hierover gebeld worden weer niets... Krant op zich prima heb zaterdag abonnement en krijg de helft van de tijd geen krant vier keer klacht ingediend hielp niets wil abonnement dus opzeggen en zou hierover gebeld worden weer niets dus ben er helemaal klaar mee en ga dus betalingen blokkeren waardeloos gedrag van jullie graag reactie schriftelijk,telefonisch op 0622055295 of via mijn email adres dbrockotter@hetnet.nl