Arno Danen

Word je gelokt met de prijs van € 4,95 ,wil ik hem nemen moet je 3 jarige contract nemen, ik wilde 1 jaar proberen maar dan kost de krant € 5,85, raar is toch dezelfde krant. dan maar niet deze... Word je gelokt met de prijs van € 4,95 ,wil ik hem nemen moet je 3 jarige contract nemen, ik wilde 1 jaar proberen maar dan kost de krant € 5,85, raar is toch dezelfde krant. dan maar niet deze lokkertje. kan de feedback over de krant hieronder niet beoordelen heb hem niet,moet wel invullen om verder te gaan,zal het gemiddelde nemen.

heraut

Ik houd van de Gelderlander, sinds ik kon lezen, met Frequin's op de middelbare school zat, en elke ochtend behalve zondag valt de ochtend krant bij mij wat later (ik ben altijd laat) in de bus. Ik... Ik houd van de Gelderlander, sinds ik kon lezen, met Frequin's op de middelbare school zat, en elke ochtend behalve zondag valt de ochtend krant bij mij wat later (ik ben altijd laat) in de bus. Ik betaal er voor. Maar samen met de buren..... die vroege vogels zijn. Ikzelf vond de avond krant prettiger. Het online gezeur, met app's etc vind ik totaal "overdone" . En als hier dan een kringeltje onder elk nederlands woord staat ben ik niet blij. Spelt u russisch of zo?

De krant op zich is positief, maar de abonnement service is bar slecht. Papieren abonnement voor alleen de zaterdag kun je alleen via veel omwegen afsluiten. Je moet en zult een abonnement met... De krant op zich is positief, maar de abonnement service is bar slecht. Papieren abonnement voor alleen de zaterdag kun je alleen via veel omwegen afsluiten. Je moet en zult een abonnement met digitaal nemen. Daarnaast stalken ze je bijna met het gebruik van het IP adres van je computer.

e.walstra

Prettig leesbare krant (vooral) aan de ontbijttafel, met ieder zijn eigen deel. Een algemeen deel, een regionaal deel en een bijlage. 's Avonds makkelijk en rustig verder te lezen en in het weekend... Prettig leesbare krant (vooral) aan de ontbijttafel, met ieder zijn eigen deel. Een algemeen deel, een regionaal deel en een bijlage. 's Avonds makkelijk en rustig verder te lezen en in het weekend gezellig puzzelen.

M. van Gent-v.d.Horst

Netjes geschreven en (bijna) geen taalfouten.

Krant op zich prima heb zaterdag abonnement en krijg de helft van de tijd geen krant vier keer klacht ingediend hielp niets wil abonnement dus opzeggen en zou hierover gebeld worden weer niets... Krant op zich prima heb zaterdag abonnement en krijg de helft van de tijd geen krant vier keer klacht ingediend hielp niets wil abonnement dus opzeggen en zou hierover gebeld worden weer niets dus ben er helemaal klaar mee en ga dus betalingen blokkeren waardeloos gedrag van jullie graag reactie schriftelijk,telefonisch op 0622055295 of via mijn email adres dbrockotter@hetnet.nl

W Roke

Niet te links, niet te rechts. Regionieuws.

H Smeets

Altijd op tijd in de brievenbus

H Karmiggelt

De Gelderlander is een combi-krant, van landelijk en regionaal-nieuws....

Hendriksen

Duidelijk en overzichtelijk, fijn formaat,makkelijk te lezen,interessante onderwerpen,voor ieder wat wils i.v.m. hobby's te vinden,leuke puzzels.