Bart

Het zijn oplichters ! Eerst leuk een goedkoop proefabonnement. En dan zit je 3 jaar vast zonder dat het duidelijk is vermeld

VB

Inhoudelijk is het leuk regionaal nieuws. Het abonnement is drama en slordige administratie. NOOIT meer. Begin niet aan een proefabonnement. Helaas worden daar bij onderstaande beoordeling geen... Inhoudelijk is het leuk regionaal nieuws. Het abonnement is drama en slordige administratie. NOOIT meer. Begin niet aan een proefabonnement. Helaas worden daar bij onderstaande beoordeling geen vragen over gesteld. Inhoudelijk 3 sterren, service en klantvriendelijkheid 0 sterren voor mij.

Dumas

Met veel plezier lees ik de gelderlander weer,ik was van plan om na zoveel jaren de krant te hebben ontvangen , ongeveer in februari mijn abbonnement stop te zetten. Ik vond de gelderlander slechter... Met veel plezier lees ik de gelderlander weer,ik was van plan om na zoveel jaren de krant te hebben ontvangen , ongeveer in februari mijn abbonnement stop te zetten. Ik vond de gelderlander slechter geworden,vond het meer op een voetbalkrant worden, weinig regionale nieuws van arnhem,te lange artikelen, niet echt up to date nieuws,nu maar afwachten hoe de gelderlander weer wordt na de crisis

J.d

Dat het al vroeg in de brievenbus komt

Karel

Niets meer, gewoon willen verdienen aan iemand die is overleden en dit verhaal niet willen delen. schandalig.

Simon

Niets

Churchillstraat Zevenaar

We vinden het echt fijn dat de hele straat hier wakker word om 0430/500 uur van die heerlijke K scooter die associaal door de straat loopt te gassen en elke oprit gebruikt om bij de bus te komen om... We vinden het echt fijn dat de hele straat hier wakker word om 0430/500 uur van die heerlijke K scooter die associaal door de straat loopt te gassen en elke oprit gebruikt om bij de bus te komen om maar niet af te hoeven stappen, geweldig hoor....6904NE Zevenaar.

Vd mosselaar

Niks

thijssen

Krant de Gelderlander naar meer als 30 jaar een abonement te hebben ga ik hem nu dan toch echt opzeggen ze kunnen in het dorp nederasselt op geen enkelen dag de krant op de aan gegeven... Krant de Gelderlander naar meer als 30 jaar een abonement te hebben ga ik hem nu dan toch echt opzeggen ze kunnen in het dorp nederasselt op geen enkelen dag de krant op de aan gegeven tijden bezorgen .
wil je hem opzeggen moet dat via de afdeling klachten .

Jullie worden steeds slechter.