Karel

Niets meer, gewoon willen verdienen aan iemand die is overleden en dit verhaal niet willen delen. schandalig.

Simon

Niets

Churchillstraat Zevenaar

We vinden het echt fijn dat de hele straat hier wakker word om 0430/500 uur van die heerlijke K scooter die associaal door de straat loopt te gassen en elke oprit gebruikt om bij de bus te komen om... We vinden het echt fijn dat de hele straat hier wakker word om 0430/500 uur van die heerlijke K scooter die associaal door de straat loopt te gassen en elke oprit gebruikt om bij de bus te komen om maar niet af te hoeven stappen, geweldig hoor....6904NE Zevenaar.

Vd mosselaar

Niks

thijssen

Krant de Gelderlander naar meer als 30 jaar een abonement te hebben ga ik hem nu dan toch echt opzeggen ze kunnen in het dorp nederasselt op geen enkelen dag de krant op de aan gegeven... Krant de Gelderlander naar meer als 30 jaar een abonement te hebben ga ik hem nu dan toch echt opzeggen ze kunnen in het dorp nederasselt op geen enkelen dag de krant op de aan gegeven tijden bezorgen .
wil je hem opzeggen moet dat via de afdeling klachten .

Jullie worden steeds slechter.

Herman

De klantenservice van de Gelderlander is ver te zoeken.
Vrienden van mij zijn op vakantie gegaan, en ze hebben de Gelderlander laten doorsturen naar mijn adres.
Vervolgens is er nooit...
De klantenservice van de Gelderlander is ver te zoeken.
Vervolgens is er nooit een Gelderlander op mijn adres bezorgd.
Na tel contact met de Gelderlander zeggen ze dat ze dit jammer vinden maar vervolgens doen ze er niets aan om dit te compenseren.
Kortom er wordt door hun een fout gemaakt en ze doen er niets aan om dit te compenseren.WAARDELOOS DIT

De Gelderlander is een trieste krant, heeft met nieuwsgaring niets meer te amken. Zo vreselijk partijdig. Dat zal alrijd al wel zo zijn geweest meer het internet maakt dat wel pijnlijk duidelijk.... De Gelderlander is een trieste krant, heeft met nieuwsgaring niets meer te amken. Zo vreselijk partijdig. Dat zal alrijd al wel zo zijn geweest meer het internet maakt dat wel pijnlijk duidelijk. Wat ik hier al meer lees is het feit dat recties die niet in de lijn van het artikel liggen (die de mening van de "journalist" niet ondersteunt) dan wordt deze niet geplaatst. Met name m.b.t. de berichtgeving inzake Laborijn en nu de gemeente Montferland worden de zaken zeer eenzijdig belicht en worden reacties die andere informatie bevatten of een andere mening hebben niet geplaatst. En ondertussen wel de bek los over andere mensen die in hun ogen niet deugen. Schijtjournalitstiek, lijkt Rusland wel, bah!!

Aliasoak7

De leesstijl

Joris

Ik vond De Gelderlander altijd een leuke krant, met vooral het nieuws van de regio.
Goed leesbaar en duidelijk...

Maar de laatste tijd merk ik dat de reacties op De...
Goed leesbaar en duidelijk...

Maar de laatste tijd merk ik dat de reacties op De Gelderlander.nl van mij vaak NIET geplaatst worden !
Mijn reacties zijn soms scherp, maar altijd netjes... zéér kwalijk DG !

Overigens, waarom moet er iemand deze reacties filteren vóórdat die geplaatst worden ?
Waarom niet alles plaatsen en als er échte uitschieters zijn, deze later verwijderen ?

Nu is het mij wel duidelijk dat DG toch niet zo'n onafhankelijke krant is dan dat het lijkt...