Hoe enthousiast ben je over de klantvriendelijkheid?
Hoe enthousiast ben je over de communicatie?
Hoe enthousiast ben je over de snelheid/productiviteit?
Hoe enthousiast ben je over de deskundigheid?
Hoe enthousiast ben je over de ontzorging?

Van der Werff Goep BV

Uitstekende begeleiding; vulde aan en corrigeert waar dat nodig en zinvol was.

Ruimte voor verbeteringen?

De organisatie wil soms wat populair overkomen in optreden en handelen, dat hebben ze niet nodig.

Flexibel en kennis.

Door de pragmatische aanpak en de goed doordachte formats hebben wij rapporten op kunnen stellen die ons wederom in het CO2 certificaat trede 5 hebben voorzien.

Ruimte voor verbeteringen?

Martin had een deel van de ketenanalyse voor zijn rekening genomen. Dit deel bevatte o.a. een (ingewikkelde) berekening waar ik geen kijk op had. Ondanks dat een CI (waarschijnlijk) nooit vraagt... Martin had een deel van de ketenanalyse voor zijn rekening genomen. Dit deel bevatte o.a. een (ingewikkelde) berekening waar ik geen kijk op had. Ondanks dat een CI (waarschijnlijk) nooit vraagt naar de achtergrond van de berekening had ik het prettig gevonden een (algemene) uitleg hierover te krijgen.

Verwaal Transport

Geweldig , met eigenlijk simpele formats, veel meer duidelijkheid gekregen en klaargestoomd voor onze her certificering Co2 .

Superkrachten van Dé Duurzame Adviseurs

Duidelijk, goede formats, enthousiast.

Excellent.

Wegenbouw Lansink BV

Behulpzaam

goede kennis van zaken

Van den Heuvel Aannemingsbedrijf BV

Enthousiaste groep met veel kennis van zaken betreffende het onderwerp CO2.

Ruimte voor verbeteringen?

Rapportage vormen kunnen beter.

Superkrachten van Dé Duurzame Adviseurs

Rapportage vormen kunnen beter.

Marjan is een prettige kundige en gezellige hulp bij onze CO2 prestatieladder

Ruimte voor verbeteringen?

Wordt niet te groot, de kleinschaligheid maakt het nu nog leuk en persoonlijk :-)

Ruimte voor verbeteringen?

Kijk uit dat het werk niet te veel word. Duidelijke deadlines hanteren en een actieplan opzetten wat te doen op welk moment. Mailtjes kunnen soms 'te' enthousiast geschreven worden. Blijf met beide... Kijk uit dat het werk niet te veel word. Duidelijke deadlines hanteren en een actieplan opzetten wat te doen op welk moment. Mailtjes kunnen soms 'te' enthousiast geschreven worden. Blijf met beide benen op de grond staan

Superkrachten van Dé Duurzame Adviseurs

Wij zijn door de CO2-Adviseurs goed en duidelijk geholpen met ons CO2-reductiebeleid

GWW Houtimport

Leuke enthousiaste mensen die je motiveren om het beste uit je bedrijf te halen.

De deskundigheid