Flexibiliteit
Aandragen nieuwsonderwerpen of tekstsuggesties
Klantvriendelijkheid: overleg en gestelde vragen
Kwaliteit teksten
Snelheid levering tekst / nieuwsbrief / persbericht
Creativiteit
Schrijfstijl
Informatie over werkwijze en proces

Andy Kentie/Hapi-Egypt discover the Nile

Ik zag er tegenop om al de teksten voor onze website te moeten schrijven. Gelukkig heeft Henk-Jan binnen korte tijd alle teksten geschreven op een wijze die helemaal aansluit bij mijn toon van... Ik zag er tegenop om al de teksten voor onze website te moeten schrijven. Gelukkig heeft Henk-Jan binnen korte tijd alle teksten geschreven op een wijze die helemaal aansluit bij mijn toon van denken.
Na de eerste opzet, maar een paar kleine aanpassingen en waren de invullingen van de website snel voor elkaar.
Henk-Jan verdiept zich in de materie en weet er vervolgens meer over te vertellen dan ik zelf.
Daarna komt er nog goed advies, door vooruit te kijken naar mogelijkheden.
Ik zou graag mensen de Digitale Herrieschopper willen adviseren omdat Henk-Jan zich kan verplaatsen in jou denken en dat om kan zetten in woorden alsof het jouw eigen tekst is.
Mijn dank is groot, het heeft mij veel stress bespaard.

Het inleven van de materie was voor mij een aangename verrassing.

Beschrijf hier hoe u dit bedrijf hebt gevonden

Gevonden op internet, via Google.

Nanolink Benelux BV

Henk Jan is zeer deskundig op het gebied van communicatie advies en het schrijven van teksten. Snel en adequaat heeft hij de teksten voor mijn website geschreven.

Henk Jan kon zich snel en goed inleven in de materie van mijn bedrijf

Beschrijf hier hoe u dit bedrijf hebt gevonden

Ik heb via Google gezocht naar iemand die mij kan helpen met het schrijven van een persbericht; De Digitaleherrieschopper kwam met stip bovenaan!

Sitio IT

Ik heb inmiddels twee keer een persbericht laten schrijven door de Digitale Herrieschopper. De persberichten zijn leuk en stukken beter dan als ik het zelf zou gaan schrijven. Vooral het laatste... Ik heb inmiddels twee keer een persbericht laten schrijven door de Digitale Herrieschopper. De persberichten zijn leuk en stukken beter dan als ik het zelf zou gaan schrijven. Vooral het laatste persbericht (EcoScan) heeft heel veel publicaties opgeleverd. Ondere andere op Bright.nl, Emerce en iCulture. Hierdoor is mijn app bekend geworden bij een groot publiek. Dit komt mede door het leuke persbericht.

De communicatie is goed. Verder is de eerste versie al vrij goed en hoeft het niet heel veel aangepast te worden.

via Google

Tovari

Henk Jan reageert snel en kan met weinig uitleg goede teksten schrijven

- weinig tekst en uitleg nodig om goede teksten te schrijven
- vriendelijk in de omgang
- snelle reactie

via via

Premio Den Haag

Persoonlijk benadering waarbij het doel van de opdrachtgever centraal staat. Zeer proactieve aanpak die doelgericht of algemeen kan worden ingezet. Ook brengt het bedrijf originele ideeën en nieuwe... Persoonlijk benadering waarbij het doel van de opdrachtgever centraal staat. Zeer proactieve aanpak die doelgericht of algemeen kan worden ingezet. Ook brengt het bedrijf originele ideeën en nieuwe invalshoeken aan bod die, met name op social media, veel aandacht kunnen genereren.

Persoonlijke benadering. Veel aandacht voor uitpluizen van een tailor-made strategie. Doelgerichte aanpak voor een optimaal bereik binnen de doelgroep.

Beschrijf hier hoe u dit bedrijf hebt gevonden

Het bedrijf heeft mij gevonden omdat een collega franchisenemer reeds met het bedrijf samenwerkte.

Koot Software Design/Plantenkennis

Op zoek naar iemand die de inhoud van mijn website kon aanpassen, kwam ik bij Henk-Jan terecht. Na telefonisch overleg kwamen we al snel tot de ontdekking wat de knelpunten waren. Er stond o.a.... Op zoek naar iemand die de inhoud van mijn website kon aanpassen, kwam ik bij Henk-Jan terecht. Na telefonisch overleg kwamen we al snel tot de ontdekking wat de knelpunten waren. Er stond o.a. teveel op in een 'ouderwetse' layout. Henk-Jan heeft alles herschreven in duidelijke taal met daar ook aandachtspunten bij voor mij ennde webdesigner.

Zich verdiepen in het product en zodoende met goede oplossingen komen

Beschrijf hier hoe u dit bedrijf hebt gevonden

Via een zoektocht op het internet.

Stuccolith Stucadoorsbedrijf

Ik heb de digitale herrieschopper benaderd voor het schrijven van teksten op mijn website. Na aanleiding van een telefonisch interview heeft henk jan de teksten geschreven. Er waren nauwelijks... Ik heb de digitale herrieschopper benaderd voor het schrijven van teksten op mijn website. Na aanleiding van een telefonisch interview heeft henk jan de teksten geschreven. Er waren nauwelijks aanpassingen nodig.

Henk jan denkt graag mee, informeert en adviseert daar waar nodig. Bereikbaarheid per, mail en telefoon is ook vrij direct. Persoonlijk vond ik dit heel prettig

Via google

Recherchebureau GerVon

Goed. Denkt mee. Overlegt.

Werkt snel. Denkt mee.

Netwerk.

KWS Infra Eindhoven

De Digitale Herrieschopper heeft tijdens een tender voor ons een plan van aanpak geschreven waarin Uitdaging, Uitstraling en Beleving gemotiveerd moest worden.

Henk-Jan kon op zeer korte termijn schakelen en ons van dienst zijn. Hij kon zelfs meerdere dagen op locatie zijn. Luistert goed naar wat de klant vraagt, met een positief eigenwijze inbreng. Komt... Henk-Jan kon op zeer korte termijn schakelen en ons van dienst zijn. Hij kon zelfs meerdere dagen op locatie zijn. Luistert goed naar wat de klant vraagt, met een positief eigenwijze inbreng. Komt enthousiast over en is zeer geïnteresseerd in het werkveld van de klant.

Beschrijf hier hoe u dit bedrijf hebt gevonden

Getipt door marketing bureau.

GASTROFIX Nederland

Erg positief; uiterst snel geleverd en professioneel en goed eindresultaat.