Nette levering en snel

geen is gewoon erg goed

Super snelle levering en leuk verpakt, ook duidelijke uitleg en overzichtelijke site

Ik maak THC /CBD-olie zelf volgens Simpson methode, sinds de longkanker van mijn oma. Het bleek toen erg lastig, aan THC olie te komen, óf tegen absurde prijzen, óf we kregen een of ander slap... Ik maak THC /CBD-olie zelf volgens Simpson methode, sinds de longkanker van mijn oma. Het bleek toen erg lastig, aan THC olie te komen, óf tegen absurde prijzen, óf we kregen een of ander slap aftreksel v/e internetaanbieder, óf we kregen gewoon helemaal niets, nadat we al betaald hadden!
Omdat ik het zelf maak, weet ik ook zeker dat ik goede olie heb, van daadwerkelijk 25% pure pasta (géén rare toevoegingen en géén leugens over het %THC of CBD, zoals vaak het geval is, bij de massaproductie van internetaanbieders/bedrijven/stichting SuverNuver)
De overheid zou het daarom meer toegankelijk moeten maken, zodat mensen gewoon niet tegen zulke problemen aan kunnen lopen....
Zelfs bij de apotheek, durven ze gewoon 180 euro te vragen voor een flesje (wel héél erg verdunde) THC olie!
Zelf gebruik ik het voor mijn slaapproblemen en mijn partner voor de spierziekte. Het helpt écht goed.
Mocht jij ook tegen bovengenoemde problemen aanlopen, of heb je vragen, kun je me altijd mailen: michelentiny@home.nl . wellicht dat ik je kan helpen ermee...

Erg goed, snel en keurig geleverd

Ellen Bartels

Snelle levering en overzichtelijke site!

Maria Zantkuijl

Een paar keer besteld en prettig contact gehad, erg vriendelijk bedrijf en aanpak. Super snelle levering!

Het enige dat ik verbeterd zou willen zien, is het aantal grammatica en spelling fouten.
Heel jammer, juist omdat Brigit verder alles tot in de puntjes zo goed doet!

Fijne site met allerlei produkten

Ik ben zeer tevreden .

Christa

Discreet geleverd van een eerlijk product