BS Meijer

Prima eten, goede kwaliteit, maar ook prijzig.

Smakelijke lunch, goede variatie en snelle communicatie

Goede ervaring. De lunch is altijd op tijd en volgens de gevraagde hoeveelheden en wensen.

Mijn ervaringen zijn enkel positief! Goede producten, veel variatie en een jong bedrijf dat veel enthousiasme uitstraalt en goed is voor hun klanten!

Sofie Oosting - Enable-U B.V.

Het is elke dag weer genieten met de heerlijke verse lunch van de Buurtboer op tafel! Wij willen niet meer anders!

Paker

Echt top lunch met heel lekker brood en verse producten. Je moet jezelf beheersen om er niet te veel van te eten!

Chantal Pieters

Superfijne contacten met Lianne en Jantine, maar ook de andere teamleden. Er wordt altijd rekening gehouden met de wensen van ons team, geen klachten!

Margareth Oosting, FWG

Levering is goed, wel kan er iets aan de hoeveelheden gedaan worden. Deze een keer is er bv te veel kaas, en de andere keer weinig.

Anoek

Goede kwaliteit, snelle service, vriendelijke werknemers!

Overall; harstikke goed en heel lekkere producten. Fijn om 'persoonlijk' contact met jullie te hebben.

Verbeterpunten;
- het bestellen; het zou handig zijn om een online...

Verbeterpunten;
- het bestellen; het zou handig zijn om een online aanvinklijst o.i.d. te hebben met wat je voor de volgende week wil hebben, nu krijgen we soms producten die niemand lekker vindt, en missen we producten die we de week ervoor wel hadden. Al wil je natuurlijk wel 'verrast' worden door nieuw aanbod, dus we begrijpen dat het lastig is...
- Franky's smokehouse missen we!! en bruin brood van Hartog.
- versheid van producten; vaak is fruit al overrijp als het binennkomt (kiwi's, avocado's, mandarijnen) en sommige producten op dinsdag al beschimmeld als de verpakking nog dicht is (zongedroogde tomaten en pesto; twee keer voorgekomen).