Smokey

Altijd zeer goede ervaringen met Buurtbuur, goede producten, goede service!

Super lekkere lunches, goede organisatie!!!

De buurtboer lunch is de beste die ik tot nu toe hebt gehad met lekkere, verse producten

carolien glazenburg

Een verse en luxueus ogende lunch zag k bij een bedrijf aangesloten bij de Buurtboer met een behoorlijke variëteit aan aangeboden beleg.

Een vriendin werkt er. Nog nooit een lunch geproefd. Klinkt als lekkere oplossing voor bedrijven.

Wij hebben de Buurtboer een paar maanden uitgeprobeerd. Helaas bleken de gehanteerde aantallen per persoon te weinig voor ons bedrijf met bijna alleen maar mannen en dus grote eters. Wij kwamen... Wij hebben de Buurtboer een paar maanden uitgeprobeerd. Helaas bleken de gehanteerde aantallen per persoon te weinig voor ons bedrijf met bijna alleen maar mannen en dus grote eters. Wij kwamen hierdoor niet uit en de enige optie was om een duurder pakket af te nemen. Dit was budget-technisch helaas niet mogelijk. De producten zijn verder wel van prima kwaliteit en erg lekker. Wat dat betreft waren we tevreden.

Stephanie

Hele lekkere producten, veel variatie, super makkelijk, je hoeft niets meer te doen, wordt allemaal geregeld.

Emilie

Ik lunch nu veel lekkerder, gevarieerder én gezonder. Met name super blij met de heerlijke salades en spreads! De vele seizoensproducten laten me ook echt weer nieuwe dingen proeven.