De Buurtboer

De Buurtboer Ook benieuwd naar feedback over de webshop De Buurtboer? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company153
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen De Buurtboer met 9.5/10. Gebaseerd op 153 ervaringen.

De Buurtboer 1 beoordeling

Mijn ervaring met de buurtboer is, naast dat ze heerlijke lunches verzorgen, altijd heel erg oplossingsgericht bezig als ik met een speciaal verzoek kom.

Klary Koopmans

De buurtboer verzorgt dageljks een gezonde en lekkere lunch met eerlijke producten. goed brood, scharrelvlees, en veel producten van kleine en lokale ondernemers. het is zelfs heel makkelijk om een vegetarische / veganistische lunch te maken voor wie daar behoefte aan heeft (uniek voor een bedrijfslunch denk ik). je kunt zien dat de medewerkers van de buurtboer veel aandacht besteden aan het zoeken van nieuwe producten, zo is de lunch altijd erg gevarieerd. maar het belangrijkst vind ik da de kwaliteit van alles gewoon erg goed is!.

Carmen

De buurtboer levert altijd een hele fijne lunch! verse producten, heel veel variatie, lekkere soepen en veel gezonde mogelijkheden. ze staan open voor suggesties en denken altijd goed met je mee. heel blij met de lunch die ze leveren!.

Uitstekend (10/10)
Score voor De Buurtboer:5/5

Hele lekkere en gezonde lunch! goede salades, lekker brood en veel variatie.

Goed (8/10)
Score voor De Buurtboer:4/5

Heerlijke lunch, altijd fijn als het weer tijd is voor een broodje!.

De Buurtboer 1 beoordeling

Super heerlijke lunch! ik ben altijd blij als het weer tegen 12.30u is om samen met ons team lekker te gaan lunchen.

Myrthe

Lunch van de buurtboer is iedere dag weer een feestje: wat zou er vandaag in de kratten zitten?! het is fijn om zo afwisselend én gezond te kunnen eten.

Jenny

Ik word altijd zo blij van de buurtboer! naast de producten die te gek zijn, word ik altijd ontzettend goed geholpen, de service is top!.

De Buurtboer 1 beoordeling

Elke dag weer heerlijk gevarieerde lunch. helemaal geen probleem om gezond te eten als het zo kan!.

Goed (8/10)
Score voor De Buurtboer:4/5

De lunch van de buurtboer is hét moment van de dag!.

Bedrijfsinformatie

De Buurtboer levert verse bedrijfslunches waar iedereen blij van wordt.
Adres
Ellermanstraat 31-32