Weertos

Bezorging blokkeert in vervuilende dieselbus zonder blikken of blozen 20 minuten een drukke weg om bestellingen af te leveren in de stad. Terwijl er 30 meter verderop parkeergelegenheid is. ‘Sorry... Bezorging blokkeert in vervuilende dieselbus zonder blikken of blozen 20 minuten een drukke weg om bestellingen af te leveren in de stad. Terwijl er 30 meter verderop parkeergelegenheid is. ‘Sorry ik moet mijn werk doen’ is het commentaar. Schijt aan iedereen heeft dit bedrijf, althans zo lijkt het.

Reactie De Buurtboer:

Beste Weertos, Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring had met onze bezorging. We besteden de bezorging uit aan een extern koeriersbedrijf. Wij hebben dit voorval aan hen doorgegeven en... Beste Weertos, Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring had met onze bezorging. We besteden de bezorging uit aan een extern koeriersbedrijf. Wij hebben dit voorval aan hen doorgegeven en we hopen dat dit niet meer zal voorkomen. Met vriendelijke groet, Pieter De Buurtboer

Streamads B.V.

Heerlijke producten vers en biologisch, alles is op maat en naar wens af te stellen, ideaal voor bedrijfslunches, je hebt werkelijk nergens meer naar om te kijken. De service die de Buurtboer... Heerlijke producten vers en biologisch, alles is op maat en naar wens af te stellen, ideaal voor bedrijfslunches, je hebt werkelijk nergens meer naar om te kijken. De service die de Buurtboer verleent is erg prettig, iets niet naar wens/ een vraag/ iets extra's nodig, zij regelen het direct. Kan het iedereen aanraden!

Sandra Jissink

De klantenservice heeft mij heel goed geholpen. Ze hebben echt met ons meegedacht! :)

Sofie Oosting - Enable-U B.V.

Elke dag genieten we van een heerlijke gezonde en gevarieerde lunch van de Buurtboer. Ook heeft de Buurtboer een fijne klantenservice, erg vriendelijk en ze denken goed mee!

Wij hebben goede ervaring met de Buurtboer. Alles op tijd geregeld, vers en lekker. Als er iets aan de hand is, dan wordt het goed opgelost.Ga lekker zo door!

Mijn ervaring met de Buurtboer is, naast dat ze heerlijke lunches verzorgen, altijd heel erg oplossingsgericht bezig als ik met een speciaal verzoek kom.

Klary Koopmans

De Buurtboer verzorgt dageljks een gezonde en lekkere lunch met eerlijke producten. Goed brood, scharrelvlees, en veel producten van kleine en lokale ondernemers. Het is zelfs heel makkelijk om een... De Buurtboer verzorgt dageljks een gezonde en lekkere lunch met eerlijke producten. Goed brood, scharrelvlees, en veel producten van kleine en lokale ondernemers. Het is zelfs heel makkelijk om een vegetarische / veganistische lunch te maken voor wie daar behoefte aan heeft (uniek voor een bedrijfslunch denk ik). Je kunt zien dat de medewerkers van de Buurtboer veel aandacht besteden aan het zoeken van nieuwe producten, zo is de lunch altijd erg gevarieerd. Maar het belangrijkst vind ik da de kwaliteit van alles gewoon erg goed is!

Carmen

De Buurtboer levert altijd een hele fijne lunch! Verse producten, heel veel variatie, lekkere soepen en veel gezonde mogelijkheden. Ze staan open voor suggesties en denken altijd goed met je mee.... De Buurtboer levert altijd een hele fijne lunch! Verse producten, heel veel variatie, lekkere soepen en veel gezonde mogelijkheden. Ze staan open voor suggesties en denken altijd goed met je mee. Heel blij met de lunch die ze leveren!

Hele lekkere en gezonde lunch! Goede salades, lekker brood en veel variatie.

Heerlijke lunch, altijd fijn als het weer tijd is voor een broodje!