Consulting Mark Groothuis BV

Zeer goede service, netjes geleverd en mooi en uitgebreid assortiment

Groot assortiment met aantrekkelijke prijzen

Leverkosten laten vervallen bij lager order bedrag.

Goed wijnassortiment en snelle levering

snelheid

Reinier

Uitermate vakkundig, vriendelijk en efficient. Duidelijke website en makkelijk wijn te bestellen via de site.

Heel breed assortiment en mooie en zeer toegankelijke website! Uitermate klantvriendelijk! Snelle levering.

Geen!

Na een eerste bestelling is het moeilijk een objectieve mening te geven over De Bruijn Wijnkopers. Ik alleen vaststellen dat het bestellen en leveren correct en binnen de toegezegde termijn is...

Nee.

Absoluut. De site werkt traag ( browser ). Kies je voor een account aanmaken is dat niet gebruiksvriendelijk en ik zet vraagtekens bij het gemak hoe je je eigen wachtwoord buiten je persoonlijke gegevens om kunt wijzigen. Een sterk wachtwoord aanmaken is niet mogelijk. Wachtwoord is gelimiteerd ( 6 posities). Vandaar mijn dilemma. Mooi wijnen goede Domaines en Châteaux en toch huiverig om weer te bestellen. Bedrijf moet je het gevoel geven dat veiligheid en bescherming van je gegevens en creditcard bij hen zijn gegarandeerd "voor zover mogelijk". Dat gevoel heb ik niet. Gezien deze problemen die ik daarbij destijds heb ondervonden de firma hierop gewezen maar helaas bleef de reactie op mijn mail uit. Jammer.

David Govers

Eerste bestelling en meteen goede ervaring

Favoriete wijn voor een goede prijs!!!

In de Telegraaf een wijnproeverij met de winnaar van de witte wijn en tevens de importeur.

kwaliteit en snelheid van levering!

n. v. t.

Herman

Prima website, goede prijzen! Levering zoals het hoort

E-commerce zoals het hoort!

Kleine wijnkoper

Ik loop vaak langs om wijn te halen. Eén fles of twee dozen, maakt voor De Bruijn niets uit. Ondanks zichtbare drukte en het feit dat ik vaak alle tijd heb en terug kan komen, is het voor de mensen...

Uiterst vriendelijk, correct en vooral behulpzaam. Geen moeite lijkt teveel. Alle medewerkers die ik trof in het bedrijf weten goed wat ze verkopen en kunnen mij, zo lijkt het, zonder enige moeite van advies voorzien.

Vropro

Mooie wijn besteld voor in mijn kerstpakketten, goede en snelle levering en natuurlijk uitstekende producten.

Beste mensen,
De website is goed overzichtelijk en gemakkelijk. ik had wel enigzins moeite met het aanmaken van het profiel. Dit mede doordat het lettertype m.i. te klein was en dus moeilijk...

Klantvriendelijkheid en service perfect! Tevens kwaliteit en een enorme keuze wijnen.

Zie boven bij ervaring