Top

Service

Website is langzaam en schakeld niet makkelijk heen en weer tussen de verschillende onderdelentijdens een bestelling ..

Michael Kalkman

De Bruijn Wijnkopers, is al jaren favoriet bij ons, omdat hun jarenlange ervaring in Franse wijnen , uniek in Nederland is! Wat je ook besteld, alles is van uitstekende kwaliteit. En wat een...

Groot assortiment ; goede prijsdifferentiatie; snelle levering.

Misschien gebruik maken van wat de klant besteld, om daar na aanleiding van een advies te geven wat ook in aanmerking kan komen de volgende keer.
Verder valt er niets te verbeteren in mijn ogen, zijn een uitstekend bedrijf!!

Peter Mattern

Goede wijnen, veel keuze.

Goede website en veel keuze met goede info betreffende de producten

Transporteur heeft zeer matige en onoverzichtelijke website met klant-onvriendelijke interface.
Na breuk in de bestelling is er niet uitgeleverd en ook niet op de hoogte gesteld. Pas na zelf contact op te nemen met klantenservice , welke zeer behulpzaam was, heeft levering in 2 etappes plaatsgevonden. 4 Dagen later dan gepland.
Daar zit absoluut ruimte voor verbetering!

1 aankoop van 6 flessen lafleur petrus

Sanne

Mooi fles en kistje, complimenten daarvoor. Enkel vanwege te hoge verzendkosten zou ik mijn wijn wellicht volgende keer niet meer bij De Bruijn bestellen.

Lekkere wijn en verpakt in een mooi geschenkverpakking :)

Doe wat aan de hoge verzendkosten!

P.J.M. van Lanen

Helemaal tevreden.

Duidelijke site. Goede keuzemogelijkheden. Prijzen zijn prima. Bestellen en leveren is gemakkelijk. Ik heb een vriendin getipt.

N.v.t.

Correct en klantvriendelijk

Cadeau bonnen

Beter info bestellen van cadeau-bonnen

Mooie en overzichtelijke website en na de bestelling loopt alles soepel

Ik heb aangegeven (ik woon vlakbij in Ubbergen) de doos met 12 flessen zelf te komen halen. Dat ging allemaal heel snel, via internet besteld en 1 uur daarna ophalen en de doos stond al klaar voor mij.

Jammer dat de overigens verder vriendelijke juffrouw niet even de deur voor mij openhield, zodat ik wat makkelijker met de zware doos met 12 flessen wijn naar buiten kon.

Prima service. Gebruikt om cadeau te geven aangezien we in buitenland wonen.

Duidelijke info, snelle levering

Grote ‘mix’doos besteld met wijn/champagne en port. Ik zou graag meer varieteit zien daarin. Het is een praktisch cadeau als je iemands smaak niet weet. Maar meer opties zou goed zijn. Tailor-made helemaal perfect.

Pas de eerste maal besteld, zie hieronder!

Pas de eerste maal besteld!

Pas de eerste maal besteld!