Snelle en goed aflevering!

Roels Chris

Een ruime keuze aan degelijke prijzen. Ik heb telefonisch contact gehad en dat is zeer goed verlopen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er was een oprechte betrokkenheid, zeer menselijk

Lotty landa

Heel goed !!

Prima snel mijn pakket ontvangen

Astrid Kerkhoff

Ik heb voor de tweede keer een besteld. Wederom snel geleverd. De buddha is prachtig! Ik zal zeker nogmaals bestellen. Mooi kado om te geven.

Peter Vreugdenhil

Mooie duidelijke website!

Snel -en zeer goed verzonden.
Mooi Yogiman beeld. Helemaal tevreden! Aanbeveling waard.

Saskia

Zeer snelle levering en ook nadat er onverhoopt een dikke barst in de Yogiman kwam, fantastisch opgelost. Na onze mail werd er gelijk telefonisch contact opgenomen en binnen een dag stond er een... Zeer snelle levering en ook nadat er onverhoopt een dikke barst in de Yogiman kwam, fantastisch opgelost. Na onze mail werd er gelijk telefonisch contact opgenomen en binnen een dag stond er een nieuwe deugdelijk verpakte Yogiman voor de deur! Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!

Astrid

Prachtige buddha gekocht voor een goede prijs. Wel verzendkosten. Produkt is zoals omschreven. Echt een hele mooie uitstraling!. Supersnel geleverd. Goed verpakt tijdens de verzending.