9.5/10

DJGKK

Redelijk goede ervaring, de levering was snel. Info over de producten (materialen, precieze afmetingen) niet overal toereikend.

De verpakking van de producten zou ik graag degelijker zien. De voorwerpen waren vrij slordig ingepakt, en bevonden zich enigszins los in de doos. De doos was op meerdere plekken ingedeukt tijdens het transport, kans op beschadiging is vrij groot

PeterH

Klantgericht, snel en accuraat

Ik had om een specifieke kleurcompositie van de bestelde Boeddha gevraagd en daar is uitstekend rekening mee gehouden bij de levering.

Vavavoem

Eerste keer dat ik wat besteld heb ... volgende dag was het er al ... prima verpakt en alles tot volle tevredenheid

Snelle levering .. prima verpakt

Ik bestel vanuit Belgie .... had voor de afterpay gekozen ..... hoewel ik een nederlandse rek heb bij de rabo luktvhet=niet om via ideal te betalen

EJ Schellekens koenders

Heel goed,snelle levering,netjes en safe verpakt,en vooral hele mooie gave boeddhas.

Ja snelle levering,goede verpakking, mooie gave boeddhas.

Alles is perfect.

Een tevreden klant

Heel tevreden zal zeker nog vaker bestellen . Beslist voor herhaling vatbaar .toppie.

Snel ,overzichtelijk en goed verpakt en verzonden Toppie

Uitstekend gesorteerde webwinkel. Mooie produkten.

Klantgerichtheid,

Angela Plugge

Snelle levering goed verpakt

levering snel

Joyce Vondenhoff

Bedankt voor de zeer goede levering. Het beeldje was veilig verpakt en in goede orde ontvangen.

Ik ben er super blij mee. Ook het beeldje zelf is van mooie kwaliteit. Ik hou van de...

Goede verpakking
Kwalitatief beeld
Duidelijk over de levering

Super snelle service, artikel zeer goed verpakt, geweldige collectie

Helder en duidelijk

Blijf zo door gaan