Sander

Tweede keer dat ik hier een cadeau gekocht heb. Snelle service. Fijn dat er bij de producten extra achtergrondinformatie wordt gegeven, en deze ook wordt meegestuurd. Het item was ook zorgvuldig... Tweede keer dat ik hier een cadeau gekocht heb. Snelle service. Fijn dat er bij de producten extra achtergrondinformatie wordt gegeven, en deze ook wordt meegestuurd. Het item was ook zorgvuldig verpakt

Arno

Goede en snelle levering. Duidelijke website

Manon van Wolde

Inmiddels al drie houten boeddhabeelden hier gekocht

Adrie Verkerk

Geweldig

Joosje Meijers-huppertz

Was een prima ervaring. Samen goede afspraak gemaakt om het gekochte op een bepaalde tijd aan huis op te gaan halen.

FK

Bestelling snel en keurig geleverd

engelhard restauratie & schilderwerken

Rene Knippenberg

Website is overzichtelijk. Ik kon vrij snel duidelijkheid krijgen over assortiment en een keuze maken.
De geleverde Boeddha was naar mijn zin, maar het was niet de Boeddha van de foto op de website. Ik snap dat de beeldjes handwerk zijn, maar ik vind dit toch wel een groot minpunt. Ik kies een beeldje vanwege een bepaalde expressie die het beeld heeft. Het geleverde beeld is net anders van expressie

Reactie De Boeddhaspecialist:

Beste klant,
Fijn om te horen dat de Boeddha naar uw zin was en tevreden bent over de geleverde service.
Beste klant,
De Boeddhabeelden zijn inderdaad allemaal handgemaakt en daardoor is ieder beeld uniek.
Het is voor ons ondoenlijk om van ieder beeld afzonderlijk een foto te maken.
Dit staat ook duidelijk op onze website vermeld.
Jammer dat de expressie van het beeld u niet aansprak.
Hopend u de volgende keer weer als klant te mogen begroeten.
Vriendelijk groetend,
De Boeddhaspecialist