de Bijenkorf.nl

de Bijenkorf.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop de Bijenkorf.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company884
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Bijenkorf.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 884 ervaringen.

P.Erkens
Voldoende (6/10)
P.Erkens

Veel keus qua merken.

Betere controle van producten voor het verzenden.

Score voor de Bijenkorf.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Tot vandaag was ik tevreden, echter mijn laatste bestelling een ralph lauren overhemd werd met slordig opgestookt mouwen en vol met kreukels bezorgd.

Joop van Bemmelen / Astrid Eetgerink
Joop van Bemmelen / Astrid Eetgerink

Zie ervaring.

Wat beter zou kunnen: soms moet je erg zoeken naar een kassa die in bedrijf is, m.n. op de eerste verdieping (wij hebben het over Amstelveen overigens)

Score voor de Bijenkorf.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn al heel lang klant van de bijenkorf. met name bij de afdeling mannenmode slagen we altijd en worden prima en vriendelijk geadviseerd. in het verleden hadden wij ook zeer goede ervaring met de meubelafdeling en verlichting. deze zijn behoorlijk afgeslankt, althans in de winkel zelf. ook de meeste boeken zijn aangeschaft bij de bijenkorf evenals keukenapparatuur. wat betreft de mannenmode zou ik een extra compliment willen geven aan marg: altijd vriendelijk, behulpzaam en goede advisering.

Rietje meyer
Prima (7/10)
Rietje meyer

Sterk wisselend

Service verlenende taken zijn op de afdeling van de dames confectie ver te zoeken

Score voor de Bijenkorf.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor 300 euro besteed maar slecht /niet geholpen. afd h.r; er is werk aan de winkel anders is de nieuwe opzet en hoge investeringen voor niets geweest..
code 117 _3024 .

Soms meer personeel.

Positief en prettig.

Klara van Noord
Klara van Noord

Goede kennis van producten en inschatten van maat en de juiste keuzes meegenomen om mij aan het denken te zetten over sommige andere trends

Meer personeel dat zou kunnen helpen bij het kiezen van de juiste/merkoverschrijdende kleding, zonder dat er een afspraak gemaakt zou hoeven worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Professionele hulp bij het kiezen van mijn kleding, op zich al een uitdaging ivm mijn lengte (1.90m), maar met fantastisch resultaat. ik heb deze zomer verrassende en hele gave kleding die ik zelf nooit zou hebben gekozen. met heel veel dank aan ben weil, personal shopper, rotterdam.

Aparte counter voor koffie/thee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wachtende op onze lunch ontspon zich een klantvriendelijk gesprek over wat ons naar de bijenkorf (rotterdam) bracht en hoe de ervaring was. gaf een extra positieve dimensie aan een "gewone" vrijdagmiddag lunch. met dank aan annelies.

Uitstekend (10/10)

De service in het restaurant is uitstekend

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heer;ijk rustig koffie drinken, zittend aan het raam, kijkend op de coolsingel, als vanouds.

Teddy Hoffman
Teddy Hoffman

Alle mooie merken die ik wil, hebben ze daar en overzichtelijk.

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor mij een geweldig bedrijf en tevens de mooiste modezaak van brabant..
(ik schrijf over bijenkorf eindhoven). uitgebreid assortiment en goed vindbaar.
en een geweldige service.

Wim Entjes
Wim Entjes

Beleefd, zorgvuldig, extra input

Nauwelijks

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaring voornamelijk met restaurant. uiterst vriendelijk en immer behulpzaam personeel. niets is teveel. altijd bereid e.e.a. extra te organiseren. we zijn al 40 jaar klant en zullen dit ook voorlopig blijven. mede door het fijne personeel. o.a. ernest, jan en angela en hakim.

Romano
Romano

Duidelijke productomschrijving.

Nvt

Score voor de Bijenkorf.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vandaag via whatsapp een vraag gesteld. deze werd binnen een paar minuten beantwoord. via dezelfde applicatie een reservering voor een horloge geplaatst. na 1 uur lag het product klaar in de winkel. top!.

Bedrijfsinformatie

Spraakmakende concepten, bijzondere evenementen en verrassende activiteiten. De Bijenkorf is een inspirerend en toonaangevend warenhuis en als organisatie altijd in beweging.
Adres
Hoogoorddreef 11