de Bijenkorf.nl

de Bijenkorf.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop de Bijenkorf.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company880
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Bijenkorf.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 880 ervaringen.

Klara van Noord
Klara van Noord

Goede kennis van producten en inschatten van maat en de juiste keuzes meegenomen om mij aan het denken te zetten over sommige andere trends

Meer personeel dat zou kunnen helpen bij het kiezen van de juiste/merkoverschrijdende kleding, zonder dat er een afspraak gemaakt zou hoeven worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Professionele hulp bij het kiezen van mijn kleding, op zich al een uitdaging ivm mijn lengte (1.90m), maar met fantastisch resultaat. ik heb deze zomer verrassende en hele gave kleding die ik zelf nooit zou hebben gekozen. met heel veel dank aan ben weil, personal shopper, rotterdam.

Aparte counter voor koffie/thee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wachtende op onze lunch ontspon zich een klantvriendelijk gesprek over wat ons naar de bijenkorf (rotterdam) bracht en hoe de ervaring was. gaf een extra positieve dimensie aan een "gewone" vrijdagmiddag lunch. met dank aan annelies.

Uitstekend (10/10)

De service in het restaurant is uitstekend

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heer;ijk rustig koffie drinken, zittend aan het raam, kijkend op de coolsingel, als vanouds.

Teddy Hoffman
Teddy Hoffman

Alle mooie merken die ik wil, hebben ze daar en overzichtelijk.

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor mij een geweldig bedrijf en tevens de mooiste modezaak van brabant..
(ik schrijf over bijenkorf eindhoven). uitgebreid assortiment en goed vindbaar.
en een geweldige service.

Wim Entjes
Wim Entjes

Beleefd, zorgvuldig, extra input

Nauwelijks

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaring voornamelijk met restaurant. uiterst vriendelijk en immer behulpzaam personeel. niets is teveel. altijd bereid e.e.a. extra te organiseren. we zijn al 40 jaar klant en zullen dit ook voorlopig blijven. mede door het fijne personeel. o.a. ernest, jan en angela en hakim.

Romano
Romano

Duidelijke productomschrijving.

Nvt

Score voor de Bijenkorf.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vandaag via whatsapp een vraag gesteld. deze werd binnen een paar minuten beantwoord. via dezelfde applicatie een reservering voor een horloge geplaatst. na 1 uur lag het product klaar in de winkel. top!.

Salisa

Vorige maand ben ik naar de bijenkorf restaurant in amsterdam geweest.ik wilde asia food proeven en ik ben door gaew geholpen.zij heeft de curry aangeraden.die was heerlijk . bedankt voor het vriendelijk personeel..
salisa.

Koos van der Hoek
Goed (8/10)
Koos van der Hoek

zoals boven omschreven

Score voor de Bijenkorf.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een bezoekje gebracht aan bijenkorf restaurant utrecht. keurig en beleefd geholpen aan de kassa door lisette..
lekker broodje gegeten met een kop heerlijke koffie. goed verzorgd en een schoon restaurant. personeel netjes gekleed..
cijfer: 8.

Rens van Mierlo

Deze morgen vrijdag 28-04-2017 in kopen gedaan bij de bijenkorf in eindhoven. terwijl ( 09.20uur ) ik bij de kassa afrekende ( €470 ) heeft de bijenkorf een mail verstuurd met een cadeaubon á €20,--. ik heb hierover de klantenservice gebeld, dat ik het tijdstip van verzenden van deze actie lullig vind. dat had eerder verstuurd moeten worden. bij de klantenservice kreeg ik als reactie "sorry" en de cadeaubon is nog geldig dus u kunt deze bon dit weekend nog gebruiken..
ik vind dit niet echt klantvriendelijk..
m.vr.gr..
rens van mierlo.

Uitstekend (10/10)

De klantvriendelijkheid van het personeel in Rotterdam

Meer van dit soort geweldig leuke avonden?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op de art of beauty avond geweest met mijn vriendin. de hele avond was goed geregeld, hapjes en drankjes waren top. de gastvrouwen jurnie, xiomara en lot waren heel aardig en hebben ons goed geholpen.

Bedrijfsinformatie

Spraakmakende concepten, bijzondere evenementen en verrassende activiteiten. De Bijenkorf is een inspirerend en toonaangevend warenhuis en als organisatie altijd in beweging.
Adres
Hoogoorddreef 11