8.3/10
8.3/10
8.1/10

TON MEIJ

Heel erg slecht geholpen na een van fout bijenkorf internet winkel. totaal geen begrip voor de klant

Ingrid

Woensdag een bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen, punten ingewisseld, maar geen pakket ontvangen. Na veelvuldig contact met de klantenservice blijkt de bestelling te zijn verdwenen... weg...

Service goed oplossen!

Mijn vriend heeft een super mooi outfit gekocht bij de heren mode, in Utrecht filiaal .
Wij zijn super goed geholpen door Pankaj , hij is aardig, professioneel, en hij weet precies wat de...

Yvonne

Vorige maand een Marlies Dekkers bh besteld . echter in de doos zit de verkeerde bh met wel het goede kaartje maar weer niet de juiste maat t.o,v de maat in de bh.
Klantenservice gebeld en...

snelle levering

producten beter nakijken beter labelen meer controles

Wij zijn afgelopen zondagmiddag heel goed geholpen door Victor van de dames schoenen afdeling, we hadden een klacht over merkschoenen waar de letters af gingen.
Victor nam onze klacht serieus...

Ring van Gioielli breekt binnen 1 maand! Valt niet onder de garantie, omdat ie gedragen is. Schandalig!

Kwaliteit zou gewaarborgd moeten worden. Een ring wordt nu eenmaal gedragen. Mag niet zomaar breken.

Er wordt slecht met persoonsgegevens omgegaan en klantenservice leest niet eens wat je schrijft, herhaald gewoon wat je zelf al gezegd hebt en hebben geen kennis over productafhandeling.

Normaal met persoonsgegevens omgaan en je klantenservice van voldoende kennis voorzien.

Michael Stamatiou

De Bijenkorf gaat voor kwaliteit en stevige prijzen: de after sales is helaas belabberd. In september 2018 prachtig horloge van Maurice Lacroix voor onderhoud afgegeven. Het is nu 24 februari 2019...

Uitstekende verkoopster ooit in Arnhem

Zorgen dat verkopers in de winkel in Utrecht weten waar ze het over hebben en zeggen wat je gaat doen en doen wat je belooft.

Patrick

Defect product geleverd . Geld word niet terug gestort . Kan het toestel ook niet bij de bijenkorf terug sturen

Neen

Menselijkheid , en betere service

Aroena Chowhari

Eindelijk had ik een slowjuicer aangeschaft. Betaald met Bijenkorf-cadeaukaarten die ik gehad heb voor mijn verjaardag, van mijn ouders met als doel deze slowjuicer aan te kunnen schaffen. Bij...

Uitzonderingen maken bij levering van defecte artikelen, betaald met een cadeaukaart. Wanneer klant alsnog artikel wilt, maar dit niet meer voorradig is, het bedrag uitkeren zodat klant het ergens anders kan aanschaffen.