Jan

Super leuke mensen die je perfect door het traject helpen ook als je 10 keer moet bellen

Sterke en/of verbeterpunten?

Ik kan het niet bedenken

vermeer

Van begin tot eind prettig geholpen

wij hebben geen klachten

Jan

Top snel en goed

Job

Voor de 2e keer wederom uitstekend te woord gestaan en geholpen aan een financiering voor een jonge gebruikte Ford.
Snel geregeld, eigenlijk binnen een paar dagen.
Behulpzaam personeel...
Snel geregeld, eigenlijk binnen een paar dagen.
Behulpzaam personeel spreekt duidelijke taal en datgene wat besproken wordt, wordt geregistreerd opdat alle medewerkers van De Autofinancier weten wat de status is.

Sterke en/of verbeterpunten?

Misschien eerder aangeven welke gegevens de bank nodig heeft.

Jim van der Ham

Gewoon top.. alles goed en snel geregeld!

N.V.T.

Jorn

Vriendelijk, snel & betrouwbaar.

nvt

S.Karagoz

Mijn ervaring is dat het allemaal wel heel snel is gegaan en goed is geregeld. Voor mijn gevoel ging het zelfs een beetje te snel.

Sterke en/of verbeterpunten?

Sterke punt is dat ze heel snel alles regelen. Verbeterpunt zou ik toch zeggen de rente die ze berekenen. Ik weet dat het veel is maar als het iets minder is denk ik dat er meer mensen zullen gaan... Sterke punt is dat ze heel snel alles regelen. Verbeterpunt zou ik toch zeggen de rente die ze berekenen. Ik weet dat het veel is maar als het iets minder is denk ik dat er meer mensen zullen gaan lenen voor een auto.

Manisha Sardjoe

Prettig

Sterke en/of verbeterpunten?

Meer contact bij op de hoogte houden van de ontwikkelingen

Robin Arntz

Nieuw project wordt direct opgepakt. Goed onderhouden contact met klant en altijd het juiste antwoord op de vraag. Zeer ruime aanspreektijden.

Sterke en/of verbeterpunten?

Flexibele tijden. Vlug handelen na verzoek. Duidelijke toelichting van alle aspecten.
Enkele verbeterpunt is het niet automatisch verwerken van extra service als er geen concrete goedkeuring van klant is.

A Ebbing

ik vind het netjes geregeld

kan ik zo naar de 1e keer niet