Visser

Vriendelijke service

Joyce jezuit

Zeer snel met alles netjes regelen

Sterke en/of verbeterpunten?

Beter kijken welk telnr je moet bellen als er advies bij staat voor welk nr je moet bellen

Daniel

Snelle en directe communicatie! Alles is prettig verlopen en snel geregeld

Sterke en/of verbeterpunten?

Het zou fijn zijn dat de opgegeve voorkeursmomenten voor contact gehanteerd zouden worden. Verder heb ik niks te miepen.

Janus Jochems

Het is en geweldig bedrijf. Ze komen met een goed aanbod en houden goed contact met de stand van zaken.

Sterke en/of verbeterpunten?

Geen punten hier voor. zo door gaan hoe ze nu doen :-)

Lurenda Dania

Ze hebbben veel geduld en communiceren duidelijk via mail/ telefonisch

Heb ik niet.

Jan-Kees Wielhouwer

Prima service, zelfs op zaterdag is men voor een klant aan de slag. Nette prijs voor de werkzaamheden. Ook belden ze voor de verzekering, attent.

ga zo door!

J van der zwart

Vriendelijk en snel geholpen. Ben tevreden

S. C. Koorndijk

Tamelijk onverwacht liepen we tegen een auto aan die aan al onze verwachting voldeed. Alleen hadden we hiervoor redelijk snel de financiering nodig. Dit is geen probleem gebleken. Ondanks dat ik... Tamelijk onverwacht liepen we tegen een auto aan die aan al onze verwachting voldeed. Alleen hadden we hiervoor redelijk snel de financiering nodig. Dit is geen probleem gebleken. Ondanks dat ik niet in een keer alle document juist had ingevuld.

Sterke en/of verbeterpunten?

Zeer sterk punt is het geduld waarmee ze mij geholpen hebben om de documenten op de juiste manier in te vullen.

Sandra treur

Goede service en erg vriendelijk. Snelle afhandeling

Ben erg tevreden