Wh sanders

Goed en net bedrijf die meedenk met de klant

Sterke en/of verbeterpunten?

Ze geven uitleg hoe je op diverse manieren de documenten kan versturen ze zijn erg vriendelijk en geduldig
Geef aan dat je alle documenten in een pdf bestand moet versturen zodat het voor iedereen gelijk leesbaar is dat ging bij mij nog wel eens mis
Maar verder top

ELKA Professional Services

Prima!

Sterke en/of verbeterpunten?

Geen aandachtspunten. Gewoon snel, kort op de bal en adequaat. Positief zonder opdringerig te zijn

Landbouwbedrijf E van Damme

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Bart

Zeer goed

Klant gericht top

Prospec Security

Mijn eerste keer dat ik ervaring heb met de autofinancier en ik moet zeggen het is top. Ze helpen je goed en denken met je mee. Alles wordt helder uitgelegd en niks kleine letters waar je op moet... Mijn eerste keer dat ik ervaring heb met de autofinancier en ik moet zeggen het is top. Ze helpen je goed en denken met je mee. Alles wordt helder uitgelegd en niks kleine letters waar je op moet letten. Heel transparant allemaal.

Sterke en/of verbeterpunten?

Kan er even geen 1 opnoemen.

Arben vrankaj

Super

Sterke en/of verbeterpunten?

Alles goed kan niet beter

R. Wolf

Super, snelle afhandeling en duidelijke communicatie

Duidelijk in communicatie

Krista Maas

Ontzettend professioneel bedrijf. Zoeken alles uit voor je en komen met eventuele oplossingen als je ergens mee zit.

Sterke en/of verbeterpunten?

Kennis en oplossingen bedenken zijn zeker hun sterkste punten! Ook vriendelijkheid is zeker een 10!!

Car-Secure

Zeer content met de afwikkeling van een financial lease aanvraag. Denken mee en bijna altijd snel bereikbaar. Een goed gevoel hou ik hiervan over!

Sterke en/of verbeterpunten?

Snelheid, afhandeling en contact zijn sterke punten. Misschien een verbeterpunt is dat je als klant een vast contactpersoon heb ipv minimaal 6 verschillende personen.

Qais Rasuli

Ze zijn eerlijk, ze zijn snel met reageren. Ze komen hun afspraken na!

Sterke en/of verbeterpunten?

Graag zich eerst in de huidige dossier inlezen voordat klant alles opnieuw gaat herhalen. Alle wijzigingen graag doorvoeren in het systeem zodat voor iedereen duidelijk is, anders kans bestaat dat... Graag zich eerst in de huidige dossier inlezen voordat klant alles opnieuw gaat herhalen. Alle wijzigingen graag doorvoeren in het systeem zodat voor iedereen duidelijk is, anders kans bestaat dat er door partijen misverstanden ontstaan en daardoor verkeerde contract.