1973 beoordelingen

1973 Reviews

Henk Switzer

Het was een fijne ervaring om met de auto financier zaken te doen het was snel geregeld en ook flexibel toen ik het anders wilde .

Sterke en/of verbeterpunten?

Wat ik fijn vond dat ik steeds dezelfde medewerker aan de telefoon kreeg ,ik mijn zaak was dat Julia Ozygala ,zij regelde het ook bij de dealer dat gaf ook bij deze garage houder een goede indruk... Wat ik fijn vond dat ik steeds dezelfde medewerker aan de telefoon kreeg ,ik mijn zaak was dat Julia Ozygala ,zij regelde het ook bij de dealer dat gaf ook bij deze garage houder een goede indruk wat ook in mijn voordeel werkte .
Ik zou zeker deze en andere garage houders van jullie diensten op de hoogte brengen.
Dankjewel Julia !

Taxi2go

Keurig geholpen

Prima verlopen

R.ROORDINK

De financiering van mijn auto was snel en correct afgehandeld, zelfs buiten kantooruren waren deze mensen te bereiken met meestal direct antwoord op al je vragen of aanpassingen.

Sterke en/of verbeterpunten?

Wellicht wat meer op de hoogte houden wat er speelt tussen het autobedrijf en de Autofinancier en de aanvrager.

A. Ivansek

Zeer goede service

goede contact met klant

The Dynamics365

Zeer goede service

Sterke en/of verbeterpunten?

Altijd vriendelijk te woord gestaan, doen wat ze beloven en handelen snel en correct.

Thijssen Schoonmaakdienstverlening BV

Snel en prettig alles goed geregeld. Je wordt goed op de hoogte gehouden met het afhandelen van de contracten.

Prettig contact

Lux etc.

Heel cool, alles op mijn tijd en geen problemen ervaren in het contact

Sterke en/of verbeterpunten?

Het voelde een beetje onpersoonlijk.

PK Agroservice

Snel en super geregeld. Nog lager qua tarief uitgekomen dan de 1ste offerte met dezelfde voorwaarden.

Sterke en/of verbeterpunten?

Snel en correct geholpen. Constant op de hoogte gebleven van de status.

BODY MIND HEALING

Zeer tevreden.

Duidelijkheid, snelle reactie, klantvriendelijk

Ruud Kolart

Bij eerst gesprek was mijn gevoel al goed een fijn gesprek

Sterke en/of verbeterpunten?

Misschien de klant wat meer op de hoogte houden