Nette Bus en vriendelijke mensen die je goed helpen!

Reactie De Waal Autoverhuur:

Dag heer/mevr.
Dag heer/mevr.
Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Voor ons is dit altijd een goede manier om te lezen waar we voldoen aan de verwachtingen van u als klant, en waar er verbetermogelijkheden liggen.
Het is prettig om te lezen dat u onze huurvoertuigen, de uitleg van de werking hiervan en onze vriendelijke service kan waarderen. Het berekenen van een dag huur terwijl u maar een gedeelte van deze dag gebruik heeft gemaakt van het huurvoertuig heeft als reden dat wij als verhuurbedrijf dit voertuig op betreffende dag niet nog aan iemand anders kunnen verhuren.
Het terugbetalen van de borg is een proces wat iets meer voeten in de aarde heeft dan het scannen van boodschappen bij de lokale supermarkt. Wij hanteren het liefst helemaal geen borg maar de mensheid staat dit niet toe…. Na het retourneren van de huurauto- of bus wordt deze door een medewerker gecontroleerd op eventuele schade of gebreken. Hierna wordt deze schoongemaakt, volgt er een controle op de tankinhoud en wordt de kilometerstand genoteerd. Zodra dit is afgerond worden alle verzamelde gegevens overgedragen aan onze administratie. De collega die hiermee is belast, berekend met alle aangeleverde data welk borgbedrag er wordt overgemaakt aan de klant. Het overmaken van de borg verzorgen wij op de bij u bekende dagen (dinsdag en donderdag).
Dit proces verloopt met de grootste zorgvuldigheid, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Uw opmerking is genoteerd en wordt meegenomen in volgend overleg.
Team De Waal Autoverhuur

Duidelijke en prima service

Snelle, zakelijke afstemming. Mooie schone bus die prima is onderhouden. Snelle inleveren en afrekening.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Eerste contact en verhuur was prima, alleen ophalen bij dealer was slecht geregeld. Ook jammer dat huurprijs voor weekend gegeven werd, maar dat de meerprijs voor een trekhaak per dag bleek te zijn.

Zeer goed. Vriendelijk personeel. Gemakkelijk te reserveren zonder omslachtig gedoe.

Goede service en vriendelijk personeel

Prettige ervaring met gehad met de Waal Autoverhuur. Zelfs op de zaterdag werd ik telefonisch prettig te woord gestaan en snel geholpen.