Van de Veerdonk

Geleverd zoals aangegeven.

S.Molin

Snel geleverd en heel mooie rozenblaadjes, die ook nog lekker geuren.

Sandra

Super snelle & nette levering. En een mooi product

WSC

Proefpakket bestellen, kiezen en dan bestellen. Goede omschrijving en ondersteuning. Blaadjes zien er prachtig uit, echt en eerlijk natuurlijk. Op tijd geleverd en feest om te gebruiken

Reactie De Rozenblaadjeswinkel:

Wat een leuke review, altijd leuk om te horen!

Carolien Rijsdijk

Positief, goede service.

Decor by Daisy

Snelle levering en mooie producten

Jos Slangen

De bezorging kwam te laat

Hoi Jos,
Ik zie inderdaad dat het pakket 1 dag te laat geleverd is.
Kan ik je als tegemoetkoming de verzendkosten terug betalen?
Als je de rozenblaadjes niet meer kunt gebruiken, kun je...
Hoi Jos,
Ik zie inderdaad dat het pakket 1 dag te laat geleverd is.
Kan ik je als tegemoetkoming de verzendkosten terug betalen?
Als je de rozenblaadjes niet meer kunt gebruiken, kun je uiteraard ook de bestelling retourneren voor een volledige vergoeding.

Idzard

Helemaal top! Er was een probleem met de levering, veroorzaakt door de pakketdienst en die is super vlot en netjes opgelost. Ik had de blaadjes mooi op tijd.
De blaadjes waren van goede...
De blaadjes waren van goede kwaliteit en groter dan ik had verwacht. Echt een aanrader.

Reactie De Rozenblaadjeswinkel:

Bedankt voor je positieve review!

R.Stolk

Goede en snelle afhandeling en top kwaliteit

Marcera

De blaadjes zijn prachtig en op tijd aangekomen. Enige wat ik jammer vond was dat wij 2 dozen in verschillende kleuren hadden besteld, waarbij de blaadjes in het donkerblauw veel groter waren de... De blaadjes zijn prachtig en op tijd aangekomen. Enige wat ik jammer vond was dat wij 2 dozen in verschillende kleuren hadden besteld, waarbij de blaadjes in het donkerblauw veel groter waren de blaadjes in het lichtblauw (die waren vrij klein).