Pluukz

Eerlijke gevriesdroogde rozenblaadjes van hoge kwaliteit en snel geleverd!

Kevin

Snelle levering, product precies zoals beschreven en getoond.

Maria de graaf merel 13 Bunschoten

Super slecht ik heb iets besteld in de 1e helft van dec. Om aan mijn moeder te geven op mijn vaders 1e sterfdag 24;dec. Heb nog steeds niets ontvangen hoeft nu ook niet meer al wel betaald ben... Super slecht ik heb iets besteld in de 1e helft van dec. Om aan mijn moeder te geven op mijn vaders 1e sterfdag 24;dec. Heb nog steeds niets ontvangen hoeft nu ook niet meer al wel betaald ben benieuwd hoe het afloopt

Reactie De Rozenblaadjeswinkel:

Hoi Maria, wat vervelend om te horen. We hebben je een e-mail gestuurd op 24 Dec. en gevraagd of je de bestelling wilde annuleren aangezien deze na kerst geleverd werd. We hebben tot heden geen... Hoi Maria, wat vervelend om te horen. We hebben je een e-mail gestuurd op 24 Dec. en gevraagd of je de bestelling wilde annuleren aangezien deze na kerst geleverd werd. We hebben tot heden geen reactie ontvangen. Je bestelling staat nog op 'Hold'. Wat kunnen we je bieden? Een terugbetaling of verzending van je bestelling?

Marion

Super mooie blaadjes

Naily

Het waren hele mooie rozenblaadjes! Ze lijken echtt! We hebben ze gebruikt voor een Genderreveal.

Faith

Ik heb prachtige rozen blaadjes ontvangen echt super en betaalbaar.

Agnes Engels

Zeer goede ervaring, rozenblaadjes werden snel en netjes geleverd. Prachtige kwaliteit!

Kitty

Mooie duidelijke website, makkelijk te bestellen en correct geleverd. Goed verpakt. En tijdens t uitstrooien van mijn moeder haar as, was t uitstrooien door de kleinkinderen van rozenblaadjes een... Mooie duidelijke website, makkelijk te bestellen en correct geleverd. Goed verpakt. En tijdens t uitstrooien van mijn moeder haar as, was t uitstrooien door de kleinkinderen van rozenblaadjes een vrolijke aanvulling.

Marga

Snelle levering!