Colin Thaens

Perfecte mooie roosjes en supersnelle service en levering

Vandevelde

Zeer fijne aankoop en zeer snelle levering. Ik had ze nodig voor het huwelijk van onze jongste zoon in Denemarken.

Sv

Voor levering, mooie blaadjes maar veel geld voor minder hoeveelheid dan waarvoor het verkocht wordt (de zogezegde 2l is in werkelijkheid maar 1,8l... Een groot verschil dus als je enkele dozen... Voor levering, mooie blaadjes maar veel geld voor minder hoeveelheid dan waarvoor het verkocht wordt (de zogezegde 2l is in werkelijkheid maar 1,8l... Een groot verschil dus als je enkele dozen koopt!)

Reactie De Rozenblaadjeswinkel.be:

Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u niet tevreden bent.
Mag ik u vragen hoe u bij 1,8 liter komt? Dat hebben we in 15 jaar nog niet eerder gehoord.
De doosjes die u heeft ontvangen zijn...
Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u niet tevreden bent.
De doosjes die u heeft ontvangen zijn 19x19x5,7 cm wat 2,01 liter is.
We hebben graag tevreden klanten, daarom bied ik u als tegemoetkoming een 2 liter extra aan bij eventuele aanschaf van rozenblaadjes voor de doop van uw baby’tje.

colman

Perfecte levering

J.G.

Correcte, snelle levering

Barbara

Heel mooie rozenblaadjes en heel vlotte levering!

X

Correct, fijne gratis staaltjes, goede kwaliteit

Romy

Ik heb hier al enkele keren besteld. De eerste keer was 5 jaar geleden. Deze roos ziet er nog altijd even prachtig uit als toen hij aankwam, ondanks dat hij maar 1-2 jaar zou moeten meegaan. Ik... Ik heb hier al enkele keren besteld. De eerste keer was 5 jaar geleden. Deze roos ziet er nog altijd even prachtig uit als toen hij aankwam, ondanks dat hij maar 1-2 jaar zou moeten meegaan. Ik bewaar de roos wel in een stolp. Ik weet niet of dit de houdbaarheid positief beïnvloed.

Ben

Zeer snel in levering en steeds een zeer goede kwaliteit