Frank Peeters

Herstelling en onderdelen, service top

Uitstekende ervaring

Rs

Top

Beschrijf hier uw ervaring:

Het juiste product, goede service en snel

Goovaerts Tom

Top service

Beschrijf hier uw ervaring:

Deze is eigenlijk perfect verlopen

De Graaf

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik dacht dat ze het niet verzonden hadden . Maar het lag aan post nl . Alles is goed gekomen

Bjørn

Nadat een van mijn bestelde onderdelen niet was aangekomen, is dit snel verholpen en had ik binnen een dag een vervangend onderdeel binnen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Mijn go-to voor vervangende onderdelen. Al meerdere malen vervangende onderdelen voor de Nintendo Switch Joy-con en de 3ds besteld en telkens snel in huis en netjes verpakt.

Bml

Een voeding voor de ps4

Beschrijf hier uw ervaring:

De verkoper had moeite met de retour betaling op tijd te voldoen en toen ik hem attendeerde dat hij wettelijk gezien de verzending ook hoorde te retouneren kreeg ik de reactie: "Tot aan de... De verkoper had moeite met de retour betaling op tijd te voldoen en toen ik hem attendeerde dat hij wettelijk gezien de verzending ook hoorde te retouneren kreeg ik de reactie: "Tot aan de kantonrechter!" Zeer onfatsoenlijk te noemen! Absoluut niet aan te raden

Reactie De pspdokter:

Als u het er niet mee eens bent dan moet u het niet bestellen het word vooraf aangegeven.
Niet op de gok dingen gaan bestellen onder het mom van ik krijg toch al mijn geld terug.
U kunt het...
U kunt het ook komen afhalen, het verzenden is in opdracht van u uitbesteed aan Postnl, dit is uitgevoerd en de kosten kunnen niet worden teruggehaald.
U heeft de voeding gemonteerd en dus gebruikt, u kunt het ook zien als een vergoeding voor de waardevermindering.
U bent zeker niet de eerste die dit doet met het betreffende onderdeel maar de meeste hebben hier echt wel begrip voor.
Jammer van de review.
Eric Boer

Peter van Dijk

Beschrijf hier uw ervaring:

Heel slecht, mocht geen enkele vraag stellen want ik moest mijn mond dichthouden

Attlee

Is goed geen probleem voldoende parkeergelegenheid.

Beschrijf hier uw ervaring:

Positieve ervaring goed en vriendelijke geholpen.

Ronald

Prima, zoals beloofd

Beschrijf hier uw ervaring:

Bestellen gaat makkelijk, werd snel verstuurd en ontvangen.

Debiève Dimitri / DiLuMa

Heel goeie site, simole alle onderdelen te vinden

Veel onderdelen