Raymond Boere

Zeer tevreden

Hele goede service

T. Peeters

Aankoop was zeer goed, service is wat ze beloven op de site, ook zeer goed.

Beschrijf hier uw ervaring:

Had een nieuwe voeding nodig voor console. Product stond goed beschreven op de site. Prijs in orde. Levering zeer goed en goed verpakt.

Bruce

Heel erg goed

Beschrijf hier uw ervaring:

Toen ik mijn PlayStation wou opstarten zag ik dat er een nieuwe systeem update beschikbaar was, helaas kwam ik tot de ontdekking dat mijn blu-ray kabel was afgebroken, waardoor ik helemaal niks meer... Toen ik mijn PlayStation wou opstarten zag ik dat er een nieuwe systeem update beschikbaar was, helaas kwam ik tot de ontdekking dat mijn blu-ray kabel was afgebroken, waardoor ik helemaal niks meer kon met mijn ps4. Woensdag avond heb ik een nieuwe kabel besteld die vrijdag ochtend in de bus lag. Super snelle levering dus!! Na de kabel uitgepakt en geïnstalleerd te hebben was ik super blij om te zien dat mijn ps4 het weer deed. Heel erg tevreden al met al

Klant

Snelle respons

Beschrijf hier uw ervaring:

Snel geholpen aan lastig verkrijgbaar component voor new 3DS reparatie.

Martin

Prima, onderdeel kwam direct de volgende dag binnen.

Beschrijf hier uw ervaring:

Uitstekend, snel en het onderdeel was goed ingepakt.

T. Bosman

Zeer tevreden

Producten snel geleverd

Fam Pardoel

We gingen voor de switch van onze zoon. We zijn erg vriendelijk geholpen, heeft verstand van zaken en de prijs viel ook mee. Je mag bij de reparatie blijven en meekijken onder het genot van een bak... We gingen voor de switch van onze zoon. We zijn erg vriendelijk geholpen, heeft verstand van zaken en de prijs viel ook mee. Je mag bij de reparatie blijven en meekijken onder het genot van een bak koffie / thee. Goed bereikbaar, je kan de auto goed parkeren.

Beschrijf hier uw ervaring:

We zijn zeer tevreden voor een volgende keer gaan we hier zeker weer naartoe.

Angelique

👍👍👍

👍👍👍

Sandrien

Snelle verzending, goed verpakt. Kwaliteitsvolle onderdelen

Beschrijf hier uw ervaring:

Fijn om nog onderdelen om te herstellen te kunnen vinden in Europa. Niet alles wat ik wou was in stok, dat is wel jammer. Maar anders heel erg aan te raden.

Gerard

Vlotte levering en product zoals verwacht

Beschrijf hier uw ervaring:

Snelle levering, product zoals omschreven. Fijne ervaring!