Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

MB

duidelijke website, snelle verzending

Sneakaars

Ik zocht dringend naar een product en kwam deze webshop per toeval tegen. Daarom heb ik telefonisch contact opgenomen en mijn vragen gesteld. Ik werd vriendelijk en adequaat geholpen. Mijn... Ik zocht dringend naar een product en kwam deze webshop per toeval tegen. Daarom heb ik telefonisch contact opgenomen en mijn vragen gesteld. Ik werd vriendelijk en adequaat geholpen. Mijn bestelling werd 's middags geplaatst en de verzending stond al gepland voor de volgende ochtend. Ik heb mijn bestelling ontvangen en ben zeer tevreden. Dit zal zeker niet mijn laatste bestelling hier zijn. Bedankt voor de goede service

Alles is naar wens

Stichting LA Events

Top bedrijf

Snelle levering alles duidelijk aangeven

Marjan Visser

Zeer goed.

snel, accuraat

Menno

lage prijzen, heldere informatie

De Keersmaecker

De producten voldoen aan de werkelijkheid

Goede producten

Calmnaturebygigi

Zeer goed, snelle levering en fijne producten.

Kindhearted

Very pleased with my purchase

Pigments fragrances & micas are absolutely great!

Ellffie's Gifts

Heb altijd een goede ervaring gehad allen dit keer niet. Een groot fles Geurolie gekocht, waarin veel te veel draagolie zit, je ziet de olie drijven waneer je deze toevoegd aan de wax. Hierdoor... Heb altijd een goede ervaring gehad allen dit keer niet. Een groot fles Geurolie gekocht, waarin veel te veel draagolie zit, je ziet de olie drijven waneer je deze toevoegd aan de wax. Hierdoor meerdere ( omdat ik dacht dat ik iets fout deed) batches verpest.

Reactie SoapQueen Europa:

We kunnen geen eerdere orders terug vinden van deze beoordelaar. We hebben de geur van deze bestelling uit de koopjeshoek aan -50% korting getest en deze is prima. De klant reageert helaas niet op... We kunnen geen eerdere orders terug vinden van deze beoordelaar. We hebben de geur van deze bestelling uit de koopjeshoek aan -50% korting getest en deze is prima. De klant reageert helaas niet op onze e-mails waardoor het recht op een vergoeding werd verspeeld.
Sent: Monday, January 22, 2024 10:57 AM
Mevrouw EG Melcherts,
We ontvingen van u een negatieve beoordeling via The Feedback Company over een geur uit de koopjeshoek.

Om onze klanten beter te kunnen helpen adviseren we bij klachten over een product gewoon te bellen en te mailen zoals aangegeven in de bevestigings e-mail i.p.v. een beoordelingssite te gebruiken.

Graag vernemen we van u het batchnummer van de geur en welk % u heeft toegevoegd aan de was, zodat we zelf een test kunnen doen.
HERINNERING: Sent: Tuesday, January 23, 2024 12:52 PM
Mevrouw EG Melcherts,
We wachten op uw reactie.
Bij geen reactie wordt na 5 werkdagen deze communicatie automatisch online geplaatst bij de beoordeling.

Peggy

Zeer goed 😀