Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

Miriam Coppens

Zowel de webshop als de marktkraam zien er uitnodigend uit. Bij de kraam wordt je deskundig geholpen.

Producten

kwaliteit is prima, alles is altijd vers.

Het is mij opgevallen dat alle artikelen poer 250, 500 gram of 1kg worden aangeboden behalve de kleine verpakking van de moerbeibessen, deze gaan per 200 gram. Is erg verwarrend.

P van der Heijden

Snel geleverd. Prima service!

Producten

Bij onze zending waren 2 verpakkingen open geraakt (tijdens het vervoer??) We hebben hierover helaas nog geen terugkoppeling gehad op welke wijze dit wordt opgelost. Goed verpakt versturen zit niet... Bij onze zending waren 2 verpakkingen open geraakt (tijdens het vervoer??) We hebben hierover helaas nog geen terugkoppeling gehad op welke wijze dit wordt opgelost. Goed verpakt versturen zit niet in de hoeveelheid plakband. Juist het opvullen van de zending zodat de artikelen niet los in de overdoos liggen maakt dat de zending onbeschadigd aankomt.
Er is een goede oplossing en service geboden!

Snelle levering, lekkere producten

Uitgebreid assortiment, snelle levering

Duidelijk, snel, goedkoop

Goede service en lekkere producten!

Producten

De kwaliteit is goed, evenals de snelheid van leveren.

Nee, geen enkele tip deze keer.

Goed, betrouwbaar, producten goed verpakt.

Producten

Info over de ingrediënten.

Mw A . Veld

Helemaal goed

Het enige verbeterpunt wat ik heb is dat duidelijk vermeld moet staan wanneer je een pakket kan verwachten.
Op de website staat , dat als je voor drie uur besteld ..je het de volgende dag in huis hebt.
Ik had vrijdag besteld, maar zaterdag was het er niet, toen ik hier over belde werd mij uitgelegd dat vanwege de vers heid van producten ze niet iedere dag leveren . Daar heb ik begrip voor, maar ik denk wel dat het belangrijk is voor de consument om dit duidelijk te vermelden op de website. Ik had er op gerekend dat mijn bestelling zaterdag binnen zou zijn.

J den Hollander

Zeer goede produkten geleverd dus voor herhaling vatbaar.

Prima kwaliteit!

Geen opmerkingen

Prima. Snelle levering

Producten

producten smaken prima. Alleen de moerbei vond ik iets minder lekker smaken dan die van een concurrent.

Hannie Meijers

Prima prijs /kwaliteit verhouding en snelle levering

Producten

alle producten zijn keurig verpakt. Geen klagen.

Kan zo niets bedenken.